Nitzen1987

Du kan vente dig

18 indlæg i dette emne

Har I hørt om filmen "Du kan vente dig"? Det er en film der har premiere i biografen på torsdag og den er baseret på bogen "What to Expect When You're Expecting" og har bl.a. Cameron Diaz og Jenifer Lobez på rollelisten og handler om fem par der venter sig... I kan læse om filmen her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har set reklamer for den. Skal såååå meget se den :-))) Manden er også med på at se den - især da den også handler meget om mændene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også rigtig gerne se den :loveshower Kæresten er ikke sikker på han gider, han synes det ligner en pige-film :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set reklamen og skal bare se den :loveshower

Det skulle jeg, om jeg var gravid eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i biffen på fredag, og har snakket om at den jo var lidt oplagt ;) Så det tror jeg vi skal.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert set den, den ser sjov ud... Og heldigvis er den ikke så tøset at manden har sagt at han ikke gider..: Men hvad... han synes også Twilight filmene er gode, så selv hvis den var tøset, så overlevede han jo nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal helt sikkert se den! Og manden er heldigvis også med på den, ellers røg min søster sgu med :)

Den ser virkelig sjov ud!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i biffen på fredag, og har snakket om at den jo var lidt oplagt ;) Så det tror jeg vi skal.....

Bare lige til info så kører den ikke i herning bio, men jeg ved den gør i Ikast, og så kan du undersøge om den kører i holstebro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige til info så kører den ikke i herning bio, men jeg ved den gør i Ikast, og så kan du undersøge om den kører i holstebro.

Det var da en vigtig detalje..... Tak for det :kram2

Måske vi tager til Århus så...... Marlon bliver passet fra fredag middag til lørdag middag, så vi har nemlig god tid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J og jeg snakker meget om vi skal tage ind og se den - for den tegner til at være rigtig sjov og god :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også enig om, at vi skal se den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har sagt vi skal se den... så det ender vi jo nok med, den er mega sjov udloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske man skulle inviterer manden i bio på lørdag. Det har han fortjent efter alle de kræfter han har lagt i tilbygningen mv, mens jeg har lagt på sofaen. Men jeg vil bestemme hvad vi skal se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være man skulle et smut i drive in bio i weekenden. Så kan vi nemlig også have unger med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helt sikkert.. den ser rigtig god ud.. og sjov.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lige set den i baby bio, og den er fantastisk sjov.... vi var allesammen helt færdige af grin, så den kan varmt anbefales.... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været inde og se den, den var som forventet sjov og sød. Tror dog den havde været sjovere at se som gravid så man bedre kunne forholde sig til scenerne.

Så jer der er gravide, ind og se den mens i kan! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh den vil jeg så gerne se, men min kæreste nægter pure at tage med, da han mener det er en ren tøsefilm :( og mine veninder har ikke lyst...

Nogle gode overtalelsesfif??? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER