Camillat

Streptokoktest - podning med "tampon" i skede og "bagi"...

34 indlæg i dette emne

Jeg har ikke læst alle svar, men efter min første fødsel med kæmpe bristning og mange operationer og genoptræning bla. med elektro behanhdling i begge huller - så er jeg ikke sart mere og jeg ville gøre det for babys skyld, for at være på den sikre side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ups, det må du undskylde, jeg synes at jeg havde læst at du skulle til den dagen efter!

Men så fik jeg da skyndet på dig, så du får den bestilt :whistling

Sææælvfølgelig er den positiv!!

Hi hi, der var selvfoelgelig lukket, da jeg fik ringet, men det staar paa to-do for imorgen tidlig!

Jeg har ikke læst alle svar, men efter min første fødsel med kæmpe bristning og mange operationer og genoptræning bla. med elektro behanhdling i begge huller - så er jeg ikke sart mere og jeg ville gøre det for babys skyld, for at være på den sikre side.

Jeg har bestemt mig for at tage den test, for hvis ikke, saa ved jeg jo rent faktisk ikke, hvad jeg siger ja eller nej til... Og det skulle efter udtalelelser fra nybagte moedre paa mor-baby-holdet efter vores pilates ikke vaere saa slemt. Jeg orker heller ikke at skulle tage debatten med min jordemoder og hvem ved hospitalet senere hen. Men jeg ER sart og meget privat blush.gif

Ikke at det har noget med dit svar at goere - tak for det :) Bare helt generelt set med hensyn til at vaere paa den sikre side, saa tror jeg nu ikke saa meget paa det, naar det ikke bruges i DK... Saa havde det vel vaeret vaesentligt, hvis det var saa "livsnoedvendig" en viden. Der er ioevrigt ogsaa snart afsluttende blodproeve efter andre 7(alle toxoplasmose+ lidt andet godt), hvor de tester for Hep. B, hep. C, toxoplasmose, noget med om ens blod stoerkner og hvor hurtigt, en eller anden test for om jeg danner nogle saerlige antistoffer, som kan overfoeres til baby og i vaerste tilfaelde ogsaa medfoere doed... Altsaa, jeg har det meget saadan, at de kan stikke deres 1001 test op i deres egen numse.gif en anden god gang, for det er ikke i min interesse, men i et sygt systems interesse. De har tilsyneladende mange sagsanlaeg mod gynaekologer, jordemoedre og foedselslaeger, saa det er klart at de daekker sig ind paa alle mulige leder og kanter og man bliver i den grad overbehandlet efter worse case scenario... Jeg kan snart ikke mere og ville nu naermere sagsoege dem for stress og oekonomisk godtgoerelse for de 32 gange, jeg er koert/kommer til at koere 2x35 minutter for at blive undersoegt, taget blodproeve paa eller afhente blodproeveresultater(ca. 2000 km ialt!). Det reflekterer heller ikke samfundsoekonomien i Italien...

Men siger det lige igen - det her er altsaa SLET ikke moentet paa dig! Bare mit behov for at raabe og broele over det system til nogen, der maaske synes det er ligesaa sindsygt som jeg synes... Kan graede og kaste op over det boohoo.gifpuke.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder sgu da helt vildt, med det system i Italien. Ja, altså... Må jeg godt sige det?

GODT det ikke er mig! <_< <_< <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa er der en opdatering paa min streptokokpodning. Jeg valgte jo at faa den taget og de var virkelig soede derinde, de to damer, som tager den. Det var knap saa slemt, som forventet, men ikke noget, jeg vil goere igen.

Men - den er NEGATIV, saa jeg klarer frisag og skal ikke kaempe mere med tanker herom loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk opdatering!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var da altid noget! :loveshower

Dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååårh det var godt at høre, at du ikke skal i "medicinhelvedet", og skam også at det ikke var så slemt som forventet! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER