Lotte

Så ramte jeg termin

3 indlæg i dette emne

I kender det jo ;) den berømte dato er nået, det er den dato man har ventet på siden engang i september da jeg fandt ud af jeg er gravid......

men bob bob - baby kommer jo ikke altid på leveringsdatoen ;) og jer er DYBT utålmodig

Natten mellem torsdag og fredag vågnede jeg kl 02.00 og havde avs plukkeveer, jeg kunne mærke at de kom som perler på en snor og tænkte, yes nu begynder der at ske noget, sådan startede det nemlig også med Josefine.. jeg satte mig ind foran computeren da jeg ikke kunne falde i søvn igen, og fra kl 02.00 til 07.00 da manden stod op, kom de fint med 5-5½ min imellem, men tog ikke til i styrke, det var fortsat bare plukkeveer :( og så gik det i stå... jeg håbede det ville starte op igen fredag aften, men nej :(

så jeg har i weekenden: vasket fliser på teressen, slået græs, revet i bede, fejet udenfor, fjernet ukrudt, løbet et 2 x 15 min på cross traineren og hygget med manden nogle gange :hump og derudover er det blevet nuldret/masseret lilletå til den store guldmedalje... men nej, intet sker :klap

well well, vejret er godt og vi går i haven igen idag - jeg nyder jo også det sidste her alene med Josefine, så måske skal jeg lige fokusere lidt mere på det dejlige ved at have en fantastisk prinsesse til enebarn lige lidt endnu :glad

kan i have en god søndag - og send gerne lidt vestøv :bd og så er der i øvrigt dukket 3 NYE strækmærker op i nat, det er ski ikke fair!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sender dig lige en masse vestøv :bd :bd :bd :bd :bd

Træls med de strækmærker, og så LIGE inden termin, øv altså!

Nyd vejret og din datter, baby skal jo nok snart komme ud :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd Uh kan godt forstå at utålmodigheden efter at lillebror skal komme til verden har meldt sig :bd :bd :bd

Håber for jer, at han snart vælger at komme ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER