Joxi

Legekammerater Ude og hjemme

5 indlæg i dette emne

Ja jeg er bare lidt nysgerrig :)

Hvor længe må/plejer jeres guldklumper at lege ude/have venner med hjem?

Jeg oplever at det svinger utroligt meget. nogle børn må kun lege sammen i ca 1½ time, nogle 3-4 timer. På en hverdag.

Min den store på 6 år må gerne have venner hjemme, eller lege ude, fra børnehave og til kl ca 19:30 på en hverdag.

Og lige så længe hun selv vil i en weekend.

Den lille på snart 4 år, må til kl 18:30.

Alder på børn ligegyldigt, men i må gerne skrive deres alder - synes det er sjovt at se ;)

Ønsker ingen debat om rigtigt eller forkert, Blot at se hvordan jeres andres tidsmæssige grænser ligger :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

August har kun haft nogle med hjem i weekenden. Og der leger de bare intil det ikke går mere eller de bliver hentet.

Vi bor i et rigtig dejligt villakvarter hvor ungerne bare render på kryds og tværs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På hverdage kun til spisetid - dvs. omkring kl. 18. I weekender lidt længere, hvis gæsten skal spise med. Nogle gange overnatter legekammeraterne også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På hverdage kun til spisetid - dvs. omkring kl. 18. I weekender lidt længere, hvis gæsten skal spise med. Nogle gange overnatter legekammeraterne også.

Hvor gamle er dine børn?

Min den store er begyndt at snakke om at have overnattene gæster - Men tænker lidt om 6 år er for tidligt til den slags?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle er dine børn?

Min den store er begyndt at snakke om at have overnattene gæster - Men tænker lidt om 6 år er for tidligt til den slags?

Jeg bliver nødt til at sige at det aldrig er for tidligt til overnattende gæster, det er så vigtigt i børnenes lille verden at kunne sove hos andre og udvide deres horisont, opleve at savne mor lidt, men vide hun nok skal komme hvis det bliver for meget, opleve en ny spise kultur, sove kultur og få lov til at grine og pjatte lidt inden de sover (bare put dem lidt før). så jeg syntes da bestemt det er på tide. Jeg har mange gange selv opfordret, og hørt forældre blive opfordret til at lade børn sove sammen, de får så meget positivt ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER