LDM

temperament og følelser

10 indlæg i dette emne

Hej piger

Er jeg den eneste der døjer med temperamentet? Og der efter en overvældelse af følelser?

Jeg bliver lynhurtig irriteret på folk, der skal intet til, et forkert ord eller et spørgsmål. Jeg kan blive rasende hvis nogen spørger om jeg ikke lige kan hjælpe dem med et eller andet, for jeg gider ikke, og føler mig straks udnyttet, bliver mega sur, og der efter ked af det. Jeg har aldrig været en person der kan sige fra, men det skal jeg lige love for at jeg kan nu, til alt! Og det skræmmer mig faktisk lidt, for kan slet ikke styre alle mine følelser..

Er det normalt at være sådan en tyran? Og går det mon over igen?

- line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg kan da os godt mærke min lunte er kort :whistling men det jo fordi vi er :gravid .. jeg sikker på det nok skal gå over :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt jeg ikke er den eneste :) for hold da op hvor er det træls at være hende den tvære hele tiden... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også føleserne sidende uden på tøjet! Igår på arb havde jeg en tudetur.. det tog ret lang tid før jeg havde kontrol over det igen :prik det var to små ubetydelige ting samt at vi ar skide travlt og jeg ikke rigtig kan hjælpe ude ved kunderne, da jeg ikke kan stå op særlig længe afgangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i den grad også fundet mit temperament i graviditeten. Nogle gange synes jeg faktisk at det er lidt rart, da jeg ellers har det med at føje folk. Har altid haft svært ved at sige fra over for min mor, og særligt efter mine forældre gik fra hinanden for 4 år siden. Men nu er det ændret - Har lært at sige min mening (måske nogle gange lidt for hårdt), men det føles faktisk rigtig rart, og både min mand og min søster har "rost" mig for at sig fra, så det er ikke kun skidt.

Gruer dog lidt for en barnedåb på mandens side af familien på søndag, hvor der kommer nogle mennesker som hverken manden eller jeg går helt godt i spænd med. De har det med altid at skulle være bedrevidende og belærende over for os, i forhold til hvordan vi skal leve vores liv og gøre tingene, og jeg ærlig talt lidt bange for at komme til at sige nogle ting som jeg vil fortryde. Så har lavet en aftale med manden om at han ikke vige fra min side, og at han må gribe ind hvis der bliver sagt noget som kan få mig op i det røde felt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er en rigtig pregzilla... :( jeg kan ikke finde ro om aftenen eller gå på trapper så jeg er bare sur - og så kan jeg falde i søvn over alt, så jeg kan slet slet ikke styre humøret... jeg prøver virkelig men den går ikke :( det er hårdt for min familie, og for mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan heller ikke genkende mig selv :(

Er i total ubalance hvad angår at blive sur, skuffet og irreteret. Glæder mig til jeg bliver mig selv igen, på alle tænkelige måder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre at det ikke kun er mig der er helt skør, for syntes godt nok det er træls at være så sur, ked og irriteret hele tiden.. glæder mig til at blive mig selv igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også min lunte er blevet en del kortere og jeg har ikke så meget overskud som jeg plejer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare meget lettere til tårer og det er ikke altid lige sjovt når man sidder på arbejdet og er ved at bryde ud i gråd <_<

Men derudover syntes jeg faktisk at jeg er sluppet meget let, og det er lige før at jeg vil mene at jeg normalt er værre omkring min menstraution end jeg har været her i graviditeten :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER