babybaby

Top fem familiemedlemmmer

10 indlæg i dette emne

Synes vi tænger til lidt nyt herinde i forhold til familierelationer :rolleyes

Der er jo altid familiemedlemmer man ser mere end andre, men hvem er på jeres top fem og hvem er i bunden?

min ser således ud: (det skal baseres på hvem der viser mest interesse for jeres barn/børn)

1: mormor og morfar

2: onkel og tante (mandens ældste lillebror)

3: moster

4: farmor og farfar

5: min onkel og tante

Jeg ser disse personer som tættest på Julius og dem jeg føler holder mest af ham.

I bunden mandens mindste lille bror og hans kone der på ingen måde viser interesse for os <_< men det er jo mest synd for dem selv. :whistling

Hvad med jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det ser nogenlunde således ud ;)

1. Mormor og morfar

2. Moster

3. Farmor og farfar

4. Min mands moster og onkel

5. Oldemor og min Gudmor som er en form for oldemor er nok på samme plads.

Hmm, svært med specielt de 3 første, da de nok udviser nogenlunde lige meget interesse.

I bunden og uden nogen som helst form for konkurrence er absolut mandens lillebror + kone. De har ingengang set eller sagt tillykke (andet end det gængse svar på status opdatreing på facebook fra lillebroderens kone intet fra lillebror himself) eller på nogen måde vist interesse for Cassandra. :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså da vi var på adoptionforberedende kursus, der fik vi til hjemmeopgave at lave på et stykke papir, hvordan vores venne og familie relationer ser ud idag, og hvordan det ser ud efter vi har fået barn.

Og indtil nu tror vi at det bliver, ud over os selv på første pladsen:

mormor og morfar

farfar og bedstemor A

moster og M

Kusine E

Farbror M og tante AL

Min kusine T og J og A

Farmor og H

Jeg er ikke i tvivl om de to øverste, for jeg ved, at de kommer til at få en stor plads i vores barns liv, men jeg er i tvivl om, hvem af dem, som kommer mest på banen, fordi min mand bonusmor har den fordel, at hun er pædagog, og har haft en del adoptivbørn i den børnehave, som hun arbejdede i inden hun gik på efterløn.

Grunden til at farbror ligger unde min niece er fordi, de bor så langt fra os :), og min niece allerede er så stor, at jeg tror hun vil elske at der kommer sådan en lille størrelse :)

Derudover kommer der mine onkler og min mands yngre brødre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her må listen være:

1: Mor og far

2: Søskende

3: min mands ex-svigermor

4: min mands forældre

5: mine forældre

....og så er der ikke flere der viser interesse for dem andet end pædagoger, lærere, deres venners forældre og den slags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her må det være :

1 : Mor og far

2 : Søskende

3 : Mormor og morfar

4 : Min bror

5 ; Min mands søster og mand

Synes alle nævnte viser meget interesse, så vil ikke sige nogen ligger i bunden, den er mere taget ud fra hvem de ser mest :)

Mine børn har desværre ikke deres farmor og farfar mere, de har dog en onkel og tante, men dem ser vi næsten kun til fødselsdage, så vi er ikke spc tætte :blush

Jeg har også en moster som er meget glade for vores unger, men hun bor i kbh så det er desværre ikke så tit hun ser dem :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende spørgsmål - jeg tror det vil se sådan ud her:

1. Mor & Far

2. Mormor og morfar

3. Michael (mors kæreste)

4. Moster og morbror

5. Farmor & Farfar (Michaels forældre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1: Mormor og Morfar

2: Oldemor (min mormor)

3: Farmor og Farfar

4: Onkel (min bror)

5: Oldemor (mandens mormor)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være mine mostre . Vil ikke fremhæve nogle frem for andre for de er alle fantastiske damer :)

Dem har jeg 4 styks af.

En 5 må være ... Bum bum .. Min mormor !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det ser således ud:

1: mor og far

2: storebror

3: mormor og "morfar"(min mors kæreste)

4: farmor og farfar

5: moster og onkel

I bunden ligger helt klart kærestens bror og svigerinde og min bror og svigerinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mormor og morfar indtager ubestridt førstepladsen hos os - derefter kommer tante og hendes børn (min bror, onklen er tæt på bunden...)

På 3 pladsen kommer farfar - farmor er helt udenfor kategori, hun interesserer sig kun for sig selv! Og til sidst kommer tanten og fætteren (min mands søster)

Flere personer har mine børn desværre ikke omkring sig...

Dengang vi ventede os var jeg sikker på at min mands søster ville være en LANGT større del af mine børns liv end hun er blevet - men sådan gik det desværre ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER