Tmm

3 gang

10 indlæg i dette emne

på graviditet er i uge 7+1 idag og er 3.gangs gravid , havde for ca. 14 dage siden mega ondt over 2 døgn hvor jeg måtte trække mine ben op under mig så ondt gjorde det i maven , og svimmel og kvalme så jeg næsten besvimmede , men det var kun for 14 dage siden og kun i de ca 2 døgn , ellers er der virkelig ingen tegn mere , ingen kvalme , ingen ømme bryster , ingenting og passer også stadig mit alm tøj og bukser , skal stadig bruge bælte ,.. hvis det er at fosteret er uden liv , behøver man jo ikke at begynde at bløde vel ? synes der er MEGET lang tid til d. 20 juni , først der skal jeg til NF og det er da længe og gå når man ingen symptomer på graviditet har og frygter det værste :( andre der har det sådan ? :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville kontakte min læge icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville kontakte min læge icon_hug.gif

Jeg bløder ikke eller noget , har heller ingen tegn på graviditet men dog heller ikke på det modsatte..

i mine 2 andre graviditeter har jeg været præget af voldsomme normale graviditets gener , så det er bare mystisk denne gang synes jeg , også når man tænker på at det jo kun er 7 mdr siden jeg fødte min søn :) så burde i følge min viden ,jeg da have hurtigere mave og sympt. nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps ring til lægen... de kan om ikke andet tage en blodprøve, en urin prøve, mærke livmoderens størrelse og give dig en gyn undersøgelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps ring til lægen... de kan om ikke andet tage en blodprøve, en urin prøve, mærke livmoderens størrelse og give dig en gyn undersøgelse...

Nemlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps ring til lægen... de kan om ikke andet tage en blodprøve, en urin prøve, mærke livmoderens størrelse og give dig en gyn undersøgelse...

Kan bloprøver vise tegn på at fosteret ikke lever ,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved jeg ikke, men den kan vel vise hormon tallet og give en vished, og hvis det ser mistænkeligt ud kan du få en scanning - du kan også betale dig til en trygheds scanning - bare google det så kommer der en masse hjemmesider frem og så kan du finde en i nærheden af dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved jeg ikke, men den kan vel vise hormon tallet og give en vished, og hvis det ser mistænkeligt ud kan du få en scanning - du kan også betale dig til en trygheds scanning - bare google det så kommer der en masse hjemmesider frem og så kan du finde en i nærheden af dig.

Okej - Tusind tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen kan i hvert fald måle hcg i blodet, og se om tallet passer med, hvor langt du skulle være henne. Håber det bedste. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen kan i hvert fald måle hcg i blodet, og se om tallet passer med, hvor langt du skulle være henne. Håber det bedste. :kram

Tusinde tak , har talt med lægen og hun mener ikke der er grund til yderligere undersøgelser når jeg ikke har meget ondt lige nu eller blødning , så hun mener godt det kan vente til jeg skal ned og have taget de ( som alle gravide skal ) normale blodprøver , man får taget i starten , det skal jeg d 29 maj . så håber lidt at jeg får kvalme eller ømme bryster så det i det mindste kan berolige mig lidt :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER