sivtop

Synes i andre også at tiden sneeeegler sig??!!!

25 indlæg i dette emne

Ååååhh.... hvor jeg dog bare synes tiden går laaaangsoooomt <_< <_<

Ikke fordi jeg behøves at ha baby lige nu og her, men så bare lidt gravid mave, lidt babyspark... endda lidt kvalme??!

Ikke andre symptomer end oppustethed og totalt ømme boops :hophop

Kom nuuuuuu..... jeg vil frem til :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det på fuldstændig samme måde.. Der er dælme længe til januar :lolhit

Jeg vil også gerne have bare lidt symptomer.. Og hold da op hvor vi fortryder at vi har sagt det, når kvalmen er altødelæggende :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha ja... det skal nok passe at symptomerne tager sin hævn, og kvalmen indtræffer på fuld kraft fra i morgen :puke

Min store pige på 10, er nu sød... kigger på min mave hver morgen og siger "Jooo... den er nu blevet lidt større!" :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor fiiint :loveshower

Da jeg var ved at ordne have idag sammen med mine forældre, skældte min mor mig ud da jeg bar rundt på en krukke, for den var for tung til jeg måtte bære den :7himmel Hun er så sød og passer på mig. Det gjorde de nu allesammen idag, så jeg har nærmest ikke lavet noget. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor sødt.... det er de der små ting der varmer :loveshower

Nu er der ikke så længe så kan jeg sige jeg er 5+5... uuuhh :toot :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Og jeg er snart 5+4.. :balloons :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen kvalme til morgen her.... gad vide om man bare helt kan slippe :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine søstre fik først fra uge 7.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også tiden snegler sig afsted. Glæder mig sådan til NF-scanning. Tror ikke, at det bliver helt virkeligt, før jeg har set den lille reje :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden går aaaaaaaaaaaalt for langsom.... Jeg er kun nået til uge 6

men føler at der er alt for længe til januar..

Alt den kvalme og ligamentsmerter driver mig til vanvid... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... ligamentsmerterne har jeg også, og nogle gange bekymrer de mig, for de sidder helt klart mest i min højre side. Så håber at det hele er okay med spiren, trods det :unsure

Graviditet er vist lig med kæmpe glæde og medfølgende bekymringer :gravid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu i siger ligamentsmerter, mener i så sådan en slags murren i underlivet? Ligesom mens smerter? Jeg har dem nemlig næsten hele tiden og er bekymret over om det er ok.... Og jeg ved ikke om det er det man kalder ligamentsmerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der murren kan du osse sagtens ha, den har jeg osse ind i mellem. Men ligamentsmerter er ligesom nogle små jag der kommer, oftest i siderne.... sådan en "niven-agtigt"... forstår du? :blush Det er helt normalt, og jeg har haft det ret meget i mine graviditeter... men bekymringerne er der altså altid. Også fordi jeg ikke har været ved lægen endnu, det skal jeg først i næste uge. Men sidder baby nu hvor den skal? Det kan jeg mærke jeg går og bekymrer mig rigtig meget over... puha. Nu skal vi bare over de her tre mdr. hvor vi alligevel intet kan mærke eller rigtigt se... og så frem til små spark og bevægelser :gravid

Har du været ved lægen Pada?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, lige et besoeg fra junigruppen, men jeg laeser jeres snegletraad og taenker selv STOOOOOOOOP tiden, fordi den bare droener derudad rolleyes.gif

Men kan sagtens foelge jer et godt stykke henad vejen.

balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan da mødes på halvvejen :loveshower :loveshower Der er uendelig længe til januar... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har været der med en urinprøve, men skal først ind til rigtig undersøgelse d. 29/5.. Det glæder jeg mig til :balloons og dejligt at den der murren ikke er helt forkert.. Man bliver så bekymret <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted på onsdag... glæder mig osse, det bliver ligesom lidt mere virkeligt så :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen, jeg skal til lægen og have taget blodprøver... Synes det bliver mere og mere virkeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyyyyd.. Jeg skal først d. 29!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååhh.... gid det var mig!! Jeg kan slet ik vente til på onsdag... lidt underligt når man tænkner på hvad man skal igennem, ik fordi det er specielt morsomt <_<

Men ååhhhh.... det er bare lige lidt mere virkeligt når man har været dernede og vende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er egentlig sjovt - det er jo ikke de fede ting vi skal... Men bare det der stykke papir kan gøre mig helt elektrisk når jeg tænker på det.. Ihh!! :7himmel :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Osse her.... og nu skal jeg kun sove TO gange :glad :loveshower :glad :loveshower :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også ringe til lægen i morgen og bestille tid til at aflevere en urinprøve. Det bliver mere virkelig når man får lægens ord på at " Ja du er gravid" Det er faktisk helt utrolig at jeg har kunne vente så længe (6 dage) inden jeg kontakter lægen, men tror ikke det var/er gået helt op for mig at testen og de 10 derefter virkelig viste to streger :loveshower

Glæder mig meget til at høre hvordan jeres lægebesøg er gået :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk overhovedet ikke været forbi lægen med en urinprøve... og sidder alligevel og tænker nu, tænk nu hvis lægen siger... du er ikke gravid!?? :unsure :unsure

Men har taget to positive teste, og alverden symptomer og ingen mens.... sååå, mon ik den er go nok :gravid

Er hvert fald mega spændt. Det bliver nemlig først helt rigtigt når man har fået lægens ord og en vandrejournal osv.... ej hvor jeg bare glæder mig til at få det "virkeliggjort" i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan først komme til læge i næste uge, onsdag d.31.. Men jeg har taget ca. 10 test så jeg satser også på at den er go nok ;)

Men ja det bliver så fedt når lægen bekræfter det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER