mikkelmille

så blev det mors dag

12 indlæg i dette emne

... og bliver fejret og fejre i jeres mor..?? selv skal jeg ud og spise morsdagsbrunch med min store datter inden hun taget på overnatning ved sin moster (weee hun glæder sig) og jeg ved der står 1kg fyldte chokolader og roser til mig (overraskelsen røg lidt da jeg var med til planlægning af brunchen) min mor fejre jeg på tirsdag med billeder af begge unger og en krukke med blomster til terrassen.... så glædelig mors dag til alle de dejlige (kommende) mødre... det er i da i skal være gode ved jer selv - og være stolte over hvad i har opnået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor har lige fået en buket blomster og choko med bud og ringede meget glad for at sige tak:) Vi plejer ikke at fejre det (min mor har fødselsdag slut april og min far start juni, så det kan virke lidt dobbelt), men i år synes jeg bare jeg lige ville sige tak for indsatsen som mor.Det har været et lidt hårdt år og hun har gjort meget for mig. Men det var RIGTIGT dejligt at hun både blev overrasket og glad.

Jeg fejrer dagen meget roligt, da jeg vist nok tror at jeg kan mærke nogle plukveer. I hvert fald er der noget i maven (livmoderen) som ikke gør rigtigt ondt, men som strammer og irriterer...Det er måske Fisters måde at fejre sin mor på :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skal vi hjem til min mor om lidt, har købt en gave fra body shop. Min egen datter er lidt for lille, hun er møg sur i dag, men lillemanden har været sød indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været på rømø wellness hele weekenden med min familie... min mor blev vækket med brunch idag, så gav hun en spa behandling til hende selv, mig og svigerinden... (det viste sig så at jeg ikke måtte blive smurt ind i mudder, da jeg er gravid :( ) Hun fik gaver af os alle og vi har haft en skønne dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov undskyld jeg har blandede mig i jeres tg det havde jeg ikke set er på fra mobilen og skal lige lære det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov undskyld jeg har blandede mig i jeres tg det havde jeg ikke set er på fra mobilen og skal lige lære det.

det er helt okay ;) og endnu engang tillykke med lillemanden! respect.giffor at du holder BK ved lige med en lille ny i familien!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg besøgte min mor i går og havde en buket med til hende som hun blev rigtig glad for!

i dag har min kæreste været på arbejde og jeg til brunch med andre gravide..... vi mødtes i eftermiddags ude ved det vennepar, hvor jeg havde lånt bil i dag og fortsatte direkte ud til svigermekanikken med en fin sammenplantning til hende i dagens anledningen!

Da vi så kom hjem, stod der den fineste lille, men smukke dekoration/planteting til mig på køkkenbordet, med kort fra min lille Luna og "farmand" 00000858.gif fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har fået en stor buket blomster som hun altid gør og hun bliver så glad for det hver gang :) Den var så både fra min bror og mig, da vi hvert år aftaler hvem der står for gave på mors dag og hvem står for gave til fars dag fra os begge to.

Jeg talte faktisk med manden om det i går om det er en tradition jeg selv syntes der skal videreføres nu hvor vi skal være forældre og jeg er ikke helt sikker.. Det er hyggeligt nok, men jeg har det lidt ligesom med valentinesdag, at jeg vil hellere have blomster eller andet end anden dag end de dage, som ligesom er "afsat" til det. Men måske jeg ændrer mening..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som barn gik jeg altid meget op i morsdag, med at lave morgenmad på sengen til min mor osv.... Kan huske det var på en morsdag som 11 årig jeg cyklede til blomsterhandler og købte en langstilket rød rose, som så var knækket efter den lange cykeltur hjem :) Men jeg har altid nydt at forkæle min mor på morsdag..... selv om jeg også gør det spontant på andre dage. Det er helt sikkert en tradition der skal føres videre her hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kom min kære mand med et flot buket :kuller & vores datter Isabella havde lavet en flot nøgle ring i børnehaven til mig :loveshower

men ellers var det en helt normalt søndag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har som altid ringet og sendt blomster til min mor og svigermor......

men jeg fik chokolade af min mand, selv om baby jo kun er i maven endnu.... :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor bor en god kørertur væk, så besøger hende ikke. Og da vi bor langt fra hinanden er det ikke så tit vi ses også synes jeg en gave der ligger og venter bliver overflødig. Og hvis jeg ikke falder over noget jeg synes hun skal have, vil jeg heller vente. Nogen år får hun blomster med bud, andre år sørger min søster for det. Men jeg sørge altid for at sende hende en sms el søde ting på FB. igår fik hun en sang. Spice girl's MAMA og hun blev helt rørt til tåre. OG det er vigtigere for mig end en 'ligegyldtig' gave fordi det er mor's dag.

Min kæreste sagde for nogen uger siden at jeg måtte vente med det tradition indtil næste år, for jeg er jo ikke mor endnu ;) synes jeg dog ikke helt var rigtigt, der er da et barn i maven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER