sivtop

Skal man absolut bo i et kæmpe hus når man har tre børn??!!

31 indlæg i dette emne

Her har vi også haft en snak om plads. Vi bor på 135 kvm. Vi venter nr 3 og kommer til at mangleet værelse hvis de skal have hver deres værelse. For et par månede siden havde vi overnattende gæster og vores unger skulle sove sammen, det har de så valgt at gører siden HELT frivilligt så tror ikke altid det er for ungernes skyld de skal have hver deres, så vi har også valgt at se tiden an og bare nyde at vi synes det fungere. På trods af at vores omgivelser også synes at vi da burde have mere plads nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Utroligt som omgivelserne altid har en mening om hvordan man "bør" bo.... godt vi er nogle som kan bryde normer og statistikker lidt.

Der er i øvrigt heller aldrig nogle børn som har stillet spørgsmålstegn ved at vores børn deler værelse, når de har været på besøg o.lign... børn indordner sig lynhurtigt under de forhold der nu en gang er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikk lige tid til at læse alle kommentarerne så beklager vis jeg gentager andre men

Vi venter også nr 3 vi bor i eget hus på 110 kvm og har kun et børne værelse da huset er dårligt indrettet men vi har ingen planer om at flytte når den store af ungerne bliver en 13-14 år er vores plan at bygge et af de der fritidshuse ude i haven så han og vennerne kan støje som det passer dem og så kan han have en madres indenfor til at sove på,

Sådan foregik det også ved min mand da han var barn og de elskede det og glædede sig til der var en der flyttede hjemme fra så en ny kunne flytte i haven ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom forresten lige i tanke om en episode der fjernede alt min dårlige samvittighed over vores manglende plads

Den store a ungerne havde en klasse kammerat med hjemme en dag ( kammeraten bor i en af de store million villaer i byen ) ungerne ville så spille wii og måtte jo så installeres i sofaen da de ikk har tv og lignende på værelset så pludselig høre jeg kammeraten sidder og fortæller om hvor heldig han synes vores søn er med at de må spille i stuen og tage deres legetøj med rundt i hele huset ;-)

Når jeg tænker på vi godt kunne bruge noget extra plads så tænker jeg tilbage på denne samtale ;-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk skal generelt set passe sig selv. Det er da endnu mere vanvittigt at flytte i noget større man ikke har råd til eller længere væk så man fx skal pendle = mindre tid til børnene. Det er en besynderlig ide med at alle skal have deres eget værelse (helst også mor og far), hvis man kan få det til at fungere så er det jo helt op til en selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom forresten lige i tanke om en episode der fjernede alt min dårlige samvittighed over vores manglende plads

Den store a ungerne havde en klasse kammerat med hjemme en dag ( kammeraten bor i en af de store million villaer i byen ) ungerne ville så spille wii og måtte jo så installeres i sofaen da de ikk har tv og lignende på værelset så pludselig høre jeg kammeraten sidder og fortæller om hvor heldig han synes vores søn er med at de må spille i stuen og tage deres legetøj med rundt i hele huset ;-)

Når jeg tænker på vi godt kunne bruge noget extra plads så tænker jeg tilbage på denne samtale ;-))

Årh, sikke dog en guldkommentar.... den vil jeg da osse lige gemme i min hukommelse :)

Min søn havde også forleden dag besøg af en kammerat, han er den mellemste i en søskendeflok på tre, og jeg hørte han spurgte min søn inde på værelset "Skal i slet ikke have flere børn her?" Og han synes altså det var lidt underligt at der kun var to børn ;) Det var inden at børnene vidste noget om blypper i maven :7himmel Men også en sød kommentar.. og den viser, at børn bare slet ikke tænker i de baner. Jeg har slet ikke oplevet nogle af børnenes venner stille spørgsmålstegn ved at der deles værelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER