Nitzen1987

Så nåede de første af os inden for termin :-)

9 indlæg i dette emne

Så nåede de første af os de 37 uger og vi er dermed inden for terminen :glad er det ikke vildt piger? :glad

Er I klar til den lille nys ankomst?

Vi er ikke :rolleyes vi har hverken puslebord eller vugge hjemme endnu, men regner med, at der kommer styr på det i løbet af næste uge :) Er et eller andet sted også glad for, at tingene ikke bare står klar for så tror jeg godt nok, at tiden frem til fødslen ville blive lang :rolleyes Har heller ikke pakket tasker til sygehuset endnu - har en eller anden idé om, at der er masser af tid til det, når veerne starter :rolleyes men det er så ikke sikkert, at overskuddet er der :unsure så mon ikke jeg får pakket de mest basale ting inden? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh, nu faar jeg da stresslaugh.gif

Nej, men vi er da heller ikke klar og tror nok jeg vasker Noahs toej i dag og begynder at finde taske og listen fremwink.gif

Hvor er det VILDT cheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke klar endnu... Ikke engang værelset er gjort klar endnu, så vi har lidt travlt.

Jeg vasker først tøjet, slut maj, start juni.

Ellers har jeg meget travlt med at få ordnet en del....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad lige os Maj piger komme først.. vi så utålmodige ;) :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler nogle enkelte småting, men ikke noget kritisk som ikke kan blive investeret i når fersken er kommet. Så så snart jeg er 37+0 venter vi bare på det lille myr :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 33+0 i dag :) Vi får puslebordet hjem i morgen, også skal der bare lige "ryddes op" og sættes på plads,også er vi klar..

Jeg pakker tasken til sygehuset når jeg går på barsel om 20 dage :7himmel

Synes det er vildt, at tænke på at det snart er NU!

:hurra :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg inde for termin.. Syntes tiden er gået så stærkt.. og kun 11 dage til mit kejsersnit :biglove :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er klar sådan rent udstyrsmæsigt - det mentale kommer nok først, når hun er her :loveshower

Og jeg fik at vide til scanning i dag, at hun vejer omkring 3100 gram, så hun er da også klar til at komme ud til os snart :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg være med i denne gruppe også :glad

Udstyrsmæssigt er vi næste klar - mangler kun kravlegård som bliver hentet på mandag.....

Værelsesmæssigt er vi ikke klar - det mangler at blive spartlet, malet og dekoreret.... :(

Manden tager det meget roligt, men kan mærke det begynder at gå mig lidt på, så måtte liiige spørge ham i går hvornår han regnede med maleren gik i gang.... :unsure

Han kunne nok mærke mig "uro" - han lovede i hvertfald at ringe til ham i dag eller i weekenden :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER