Mariasacha

Uge 24 Graviditetsundersøgelse, vægt mm..

8 indlæg i dette emne

Hej piger:)

Jeg er ny herinde, men sys lige jeg ville dele med jer, jeg har været til 24 ugers undersøgelse idag og har meeeget lavt blodprocent og lavt blodtryk:/ måske derfor man er svimmel..

Der udover har jeg taget 3 kilo på !!! Jesus.. nu begynder det vidst at gå stærkt..

Hvordan gik jeres undersøgelse??

Maria..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til.

Jeg skal først afsted om 2 uger, så der er længe til endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til.. Gav de nogen forklaring på hvorfor det er lavt ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Maria

Velkommen til :)

Der er lidt tid til at jeg når til den undersøgelse.

Hvad var dit blodtryk på? Jeg har taget mit hjemme og det ligger omkring 93 over 50, hvilket jeg synes virker ret lavt. Men føler mig egentlig ikke så svimmel som jeg før har gjort - besvimede på arbejdet for nogle måneder siden!

3kg lyder ikke voldsomt, jeg er over de 6 kg nu og jeg er ikke nær så langt henne som dig, kan slet ikke kende min egen krop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik skrevet i min VJ at jeg havde lavt blodtryk (83/59) mener jeg, men han sagde at det bare medvirkede til svimmelhed men ingen grund til bekymring - han pointerede endvidere at jeg altid har haft en lavt blodtryk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg kan se at vi har samme terminsdato :) skal jeg først til lægeundersøgelse om to uger så der har jeg ikke meget at byde ind med...

Mht. vægten så må jeg indrømme at det er lang tide siden jeg sidst vejede mig så jeg ved det faktisk ikke, men noget er der da kommet på. Jeg havde taget 800 på efter 15 uger, så det syntes jeg faktisk var ok, men har som sagt ikke fulgt med sidend da..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lægen mente at det var fordi jeg ikke får nok jern, men min mave går i kramper når jeg tager dem, så er nødt til at skære ned:/

Blodtrykket sagde 90/50 og blodprocenten på 6.. så det hele lii i den lave ende..

Mht vægten, så må jeg sige at det nok ikke er underligt at jeg tager på eftersom jeg er KONSTANT sulten:/ Jaaa.. man skal virkelig vænne sig til at ens krop ikke længere er som engang...) meeen vi får det bedste ud af det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jern er vigtig, og du kan prøve at skifte mærke eller måske få det sprøjtet ind hvis det er helt slemt med dit underskud.

Jeg har tid til 24 ugers undersøgelse på tirsdag i min uge 25. Jeg har taget 7 kg på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER