Winky

Min MD-scanning

15 indlæg i dette emne

Vi har været til MC-scanning i dag og havde besluttet os for, at vi gerne ville kende kønnet. Jeg havde det lidt sådan at det var lig med få bekræftet, at det er en dreng, som vi (og alle andre) hele tiden har troet (bare sådan en "fornemmelse" som ingen har noget at ha' i)

Alt ser fint ud og hun ser lynhurtigt, at det er en .... pige :D

Hun scanner videre og kalder baby for "hun", mens jeg er i chok :lol Jeg spørger om hun er sikker - for jeg syntes, ikke hun kiggede ret længe og uden at zoome ind på netop "det" område (som jeg havde forestillet mig man nærmest skulle), men jo hun var sikker.

Jeg skulle virkelig tage mig sammen for at høre efter, hvad hun sagde, for ellers kørte det bare inde i hovedet på mig: En PIGE! WTF!? :lol

Men alt var jo godt og hun har den størrelse hun skal have. Min moderkage ligger foran, men den er lang og tynd i stedet for lille og tyk, derfor kan bettepigen sparke "igennem" den (sej pige :gp), så det er derfor jeg godt kan mærke liv, selvom den ligger der.

Nu har jeg vist vænnet mig til tanken, om at vi får en fantastisk lille pige, som så SÅ sød ud :loveshower

Syntes dog, hun var noget hurtigt færdig med at scanne - jeg var da slet ikke færdig med at kigge på hende :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med den lille prinsesse der er på vej til jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den kommende prinsesse :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres Prinsesse :balloons

Pigerne har den grad taget føringen i vores terminsgruppe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke tillykke <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender følelsen.. jeg var også overbevist om at vi skulle have en dreng, så det var også lidt "Der er ikke noget mellem benene jo!" følelse, jeg sad med!

Tillykke med jeres prinsesse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have :glad

Tillykke med jeres Prinsesse :balloons

Pigerne har den grad taget føringen i vores terminsgruppe :D

Ja, og jeg som havde regnet med at være en af dem, der gav lidt balance i regnskabet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha..., stort tillykke.... sådan siger jeg også gentagne gange på den dvd vi fik med hjem fra kønsscanning.... jamen er du sikker på det er en pige??? Det er den vildeste følelse , når man troede man gik rundt og bar på en lille dreng :)

Nu har farven pink og lilla indtaget hjemmet og jeg glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er glæden os kommet her helt vildt kan ikke beskrives med ro..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen. Er resten af familien også kommet sig over chokket over i skal have en rigtig prinsesse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yipeeeeeee endnu en prinsesse! Stoooort tillykke!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen. Er resten af familien også kommet sig over chokket over i skal have en rigtig prinsesse?

Takker :)

Der er ikke rigtig noget chok - der var jo ikke noget der var sikkert, bare en fornemmelse, som så var helt forkert ;) Men min søster var også ret overbevist om drengen, så det skulle da også lige fise ind v/hende, tror jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillikke med den lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER