MissingLink

Isabella skal på sygehuset

31 indlæg i dette emne

For nu skal hun også udredes :unsure

Hun er syg igen-igen-igen. Det samme som altid. Snot, feber, hoste, allergiske reaktioner, infektion- men værst astma. Jeg har slet, slet ikke tal på hvor mange gange hun har været syg i sit relativt korte liv. Heriblandt 2 indlæggelser og et hav af lægebesøg, daglig høj medicindosering, samt udlånt iltapperat herhjemme.

Hun har så været henvist til immunologisk afdeling samt afdeling for allergi, for nu skal vi vide, om der er noget med hende. Det samme skal jeg, da vi stort set er lige syge og med de samme ting. De mistænker nemlig at vi har en immundefektsygdom, som er genetisk betinget.

Jeg håber sådan, at de finder en løsning for os, for det her er bare ikke til at holde ud i længden :( Nu skal Isabella til sin første undersøgelse på mandag. Og jeg ved bare at de skal gøre ting ved hende der gør ondt, og er ubehagelige :boo Det er jo mig der udsætter hende for det- og garanteret mine dårlige gener der i forvejen gør, at hun er syg så ofte :boo Øv altså! Men vi er bare nødt til at finde ud af noget, så de kan hjælpe hende. Synes simpelthen det er så synd for hende, at hun så tit er syg. Nu er det efterhånden sådan, at hun ikke kan komme med i legestue i dp mere, da hun stort set altid er syg allerede dagen efter - nogle gange samme eftermiddag. Min samvittighed er bare SORT så tit. Synes det er min fejl hun skal igenenm alt det :(

Jeg ved godt jeg skriver en del om det pokkers sygdom, og jeg beklager min til tider manglende optimisme i indlæggene. Har vist bare brug for at råbe *øv - igen :rolleyes

Tak fordi I er her :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde søde søde.... :kram2

Rart der endelig sker noget... og der nu sker noget med undersøgelser m.m..

Og vil du så godt lige lade være med at punke dig selv i hovedet nu??? Skal jeg lade være med at få børn - fordi jeg har pco (som de mener er arveligt?) og pga jeg har en rygsygdom som også er...?

Ved kunstig befrugtning er der også chance for at drengebørn får dårligere sædkvalitet...

NÆÆÆ nej sødeste.. det skal da ikke stoppe os... :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde søde søde.... :kram2

Rart der endelig sker noget... og der nu sker noget med undersøgelser m.m..

Og vil du så godt lige lade være med at punke dig selv i hovedet nu??? Skal jeg lade være med at få børn - fordi jeg har pco (som de mener er arveligt?) og pga jeg har en rygsygdom som også er...?

Ved kunstig befrugtning er der også chance for at drengebørn får dårligere sædkvalitet...

NÆÆÆ nej sødeste.. det skal da ikke stoppe os... :kram2 :kram2 :kram2

Ja, det er rart. Vi er begge i gang nu- håber det går hurtigt :)

Ikke når du siger det på dén måde søde :rolleyes

Men det er bare hårdt at se hende, når hun er rigtig skidt, og jeg ikke kan gøre noget :( Og det er oftest dér jeg tænker sådan noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Råb endelig!! :kram2

Det er godt at I begge bliver udredt - forhåbentlig med afklaring!

Det andet er ikke til at holde ud.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhhh søde, hvis ikke du skulle bruge os til at komme af med alle dine tanker og frustrationer, hvem skulle du så bruge??

sender et kæmpe :kram og siger, så håber vi, at de finder ud af, hvad der kan gøres, så hun ikke skal døje sådan med at være syg hele tiden. og kan få lov til at være barn og lege.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det bedste for jer begge og på en positiv afklaring :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅÅh du må ikke have dårlig samvittighed over du udsætter hende for dårlige ting... og det på sygehuset er kun godt og inders inde ved du det godt..

øv hvor er jeg ked af det i skal igennem... håber du hurtigt finder ud af hvad hun/i fejler...

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber for jer at de finder nogen svar

skal selv have bestilt tid til at de kan udredde Simon for allergier

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke din fejl!!

godt der blir gjort noget nu!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal ikke have dårlig samvittighed :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bestemt ikke have dårligt samvittighed :kram2 Håber de hurtigt finder ud af, hvad det er og at de kan gøre noget for jeg begge :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiii den lille stakkel, jeg kan så godt følge dig, men du skal vide at det IKKE er DIG der har påført hende hvadend hun måtte fejle selvom det muligvis er genetisk, for du har jo ikke givet hende evt sygdomme - du har givet hende LIVET!!! At det andet følger med er bare så synd for hende og jer, men det er IKKE DIG der har påført hende det!

Stop med at punke dig selv - du er så fantastisk og sød en mor til Isabella <3 Jeg har set jer med mine egne øjne!! Og ved at bringe hende igennem disse undersøgelser - viser blot at du vil hjælpe hende med at finde "fejlen" - synderen som gør hun er så let at smitte, som dermed sparer hende for mange timers sygdom fremover!!

I skal finde synderen!!!

Kæmpe krammer til dig og Isabella <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Råb endelig!! :kram2

Det er godt at I begge bliver udredt - forhåbentlig med afklaring!

Det andet er ikke til at holde ud.

:kram

Tak- det er rart at råbe lidt. Også selvom jeg godt ved der sidder nogen, hvis børn eller situation er MEGET værre. Og jeg er skam også tit taknemmelig over, at det "kun" er som det er :)

åhhhh søde, hvis ikke du skulle bruge os til at komme af med alle dine tanker og frustrationer, hvem skulle du så bruge??

sender et kæmpe :kram og siger, så håber vi, at de finder ud af, hvad der kan gøres, så hun ikke skal døje sådan med at være syg hele tiden. og kan få lov til at være barn og lege.

Tak Gitte. Ville også gerne, hun kunne være frit sammen med en masse andre unger, uden at være bange for om hun bliver syg ;)

Håber det bedste for jer begge og på en positiv afklaring :kram2 :kram2

Tusind tak søde :kiss

ÅÅÅh du må ikke have dårlig samvittighed over du udsætter hende for dårlige ting... og det på sygehuset er kun godt og inders inde ved du det godt..

øv hvor er jeg ked af det i skal igennem... håber du hurtigt finder ud af hvad hun/i fejler...

:kram2 :kram2 :kram2

Tusind tak Sandie- Det håber vi også :)

håber for jer at de finder nogen svar

skal selv have bestilt tid til at de kan udredde Simon for allergier

Tak Tina, håber også de finder ud af noget med Simon :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke din fejl!!

godt der blir gjort noget nu!

:kram

Ja, det er på tide vi får gjort noget :) :kram2

Du skal ikke have dårlig samvittighed :kram :kram

Tak søde. Tror aldrig helt man undgår det, men havde sikkert sagt det samme til jer andre :) :kram2

Du skal bestemt ikke have dårligt samvittighed :kram2 Håber de hurtigt finder ud af, hvad det er og at de kan gøre noget for jeg begge :kram

Tak søde :kiss

Aiii den lille stakkel, jeg kan så godt følge dig, men du skal vide at det IKKE er DIG der har påført hende hvadend hun måtte fejle selvom det muligvis er genetisk, for du har jo ikke givet hende evt sygdomme - du har givet hende LIVET!!! At det andet følger med er bare så synd for hende og jer, men det er IKKE DIG der har påført hende det!

Stop med at punke dig selv - du er så fantastisk og sød en mor til Isabella <3 Jeg har set jer med mine egne øjne!! Og ved at bringe hende igennem disse undersøgelser - viser blot at du vil hjælpe hende med at finde "fejlen" - synderen som gør hun er så let at smitte, som dermed sparer hende for mange timers sygdom fremover!!

I skal finde synderen!!!

Kæmpe krammer til dig og Isabella <3

Åh- blev helt glad for dit indlæg sødeste Mette :kiss

Bliver bare så sort ind i mellem ;) Men det ved du jo. Godt jeg har jer :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Håber virkelig de finder en god løsning på det her, så I fremover kan være sunde og raske.

Alle de bedste tanker til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

held og lykke med det hele, håber de finder en forklaring. i kan bruge til noget :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Håber de finder frem til noget der kan hjælpe jer begge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Håber virkelig de finder en god løsning på det her, så I fremover kan være sunde og raske.

Alle de bedste tanker til jer.

held og lykke med det hele, håber de finder en forklaring. i kan bruge til noget :kiss

:kram2 Håber de finder frem til noget der kan hjælpe jer begge :kram2

Tænker på jer :kram2

Tusind tak for alle tankerne :kram2 :kram2

Vi er lige kommet hjem nu, og har været afsted siden i morges. Vi fik en god og lang snak med lægen, og så har Isabella fået taget en masse blodprøver. Hun blev stukket rigtigt i armen denne gang, fordi de skulle bruge så meget (de andre gange har det bare været i fingeren) Hun tog det bare SÅ flot! Sagde næsten ikke noget da nålen kom i, og brokkede sig først rigtigt til sidst- men det tog altså også lang tid med alt det blod. Mor er MEGET stolt :loveshower Hun faldt i søvn meget hurtigt efter, men det havde de også sagt til os at hun nok ville.

Nu skal vi bare vente på de prøvesvar inden vi ved mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tanker til jer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Hvor er hun dygtig, at hun tager det nå nemt :)

Håber i får hurtig svar tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhha! Har helt ondt ved at læse det, men hvor er det godt hun var så dygtig, det dulmer også lige mor-nerverne lidt :) Mon der er en lille pige der skal ha bananasplit til aftensmad i dag? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tanker til jer <3

Tak :kiss

:kram Hvor er hun dygtig, at hun tager det nå nemt :)

Håber i får hurtig svar tilbage.

Ja, mor er stadig stolt. Vi håber også de kommer med hurtigt svar, men hun mente faktisk at vi ikke skulle blive overraskede, hvis vi ikke fik svar før efter jul - det er selvfølgelig lidt irriterende ;)

Pyhhha! Har helt ondt ved at læse det, men hvor er det godt hun var så dygtig, det dulmer også lige mor-nerverne lidt :) Mon der er en lille pige der skal ha bananasplit til aftensmad i dag? :D

Hun har fået en lille æske mini-smarties, men det kan da godt være hun skal have lidt is efter aftensmaden, for hun var bestemt MEGET dygtig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt på jer hele dagen, har selv for et år siden måtte aflevere minn søns arm, da han skulle testes for en bunke ting, heriblandt leukæmi, føj jeg tudede, godt min mor tog med og sad med ham.

Men hvor er det bare dejligt, at hun tog det SÅ flot :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt på jer hele dagen, har selv for et år siden måtte aflevere minn søns arm, da han skulle testes for en bunke ting, heriblandt leukæmi, føj jeg tudede, godt min mor tog med og sad med ham.

Men hvor er det bare dejligt, at hun tog det SÅ flot :kram2 :kram2

Leukemi?? Åh nej dog :kram2 Kan godt forstå du tudede. Jeg nåede ikke at tude, fordi hun var så dygtig - var faktisk helt paff. Jeg viste hende AngryBirds på min telefon imens- det var åbenbart rimelig distrahering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER