MamatilJ&M

Maven er hård

12 indlæg i dette emne

Jeg synes tit jeg oplever at maven er helt hård. Når man trykker på den er den helt hård og spændstig. Men synes bare jeg har læst et sted at det må den ikke.

Det er helt galt når jeg kommer hjem fra arbejde. Og der kommer også løbende plukveer. Men maven bliver ved med at være hård.

Nogen der ved om det er ok?

(kan forresten ikke huske om jeg har lavet en tråd engang eller om jeg har skrevet om det i min graviditetstråd - håberI vil bæreover med mig :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved faktisk ikke helt hvad det er, eller om det er ok..... Men jeg oplever det hvert fald også!

Og det var ligesådan under første graviditet..... Jeg kunne have sådan en spændt og hård mave hele aftnen dengang.

Denne gang er det ikke helt så slemt endnu, men oplever somme tider maven er hård en time til halvanden om aftenen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave føles spændt og hårdt om aftenen. Faktisk fra eftermiddagen.

Jeg talte med lægen om det og han sagde at hvis du føler på maven og den føles hård som en fodbold når du presser på den - så er det ike godt.

Min mave er spændt men ikke hård som en fodbold så skulle "bare" slappe af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg også haft det i meget af graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saadan var min igaar aftes - helt haard ogsaa som en fodbold... gad vide, hvad de saa vil stille op med en? unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også hård som en fodbold. Synes det er virkelig væmmeligt og det er slet ikke rart at sidde op. Så jeg ligger på langs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skal virkelig føles hård når i trykker på den. Så den ikke giver efter.... Hvis den er det ville jeg få det undersøgt hvis det fortsætter.

Min er som sagt meget oppustet, stor og ikke til at have med at gøre. Skal halvt ligge ned i sofaen... Men den er ikke rigtig hård når man trykker. Bare oppustet og spændt.

Ved ikke om i helt forstår forskellen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skal virkelig føles hård når i trykker på den. Så den ikke giver efter.... Hvis den er det ville jeg få det undersøgt hvis det fortsætter.

Min er som sagt meget oppustet, stor og ikke til at have med at gøre. Skal halvt ligge ned i sofaen... Men den er ikke rigtig hård når man trykker. Bare oppustet og spændt.

Ved ikke om i helt forstår forskellen.

Min er præcis som du beskriver, i det med rødt..... Så tror ikke det er farligt..... Og gik da også til termin med den første på trods af det var værre dengang :)

Edit: det med rødt= det med lilla :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er vaek igen i dag og tilbage er plukkeveerne bare - dem er jeg ikke bange for, og der er ikke noget at sige til dem, naar nu vi var i England til bryllup i weekenden med flyveture og det hele. Tror bestemt det var derfor den var haard. Jeg har sovet maaaaaange timer og slappet af i dag. Nu kan jeg maerke paa det hele at det er sofatid, for jeg har saa vasket op, ryddet op, blendet jordbaersorbet og lavet musli her til aften8.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere lige ligge mærke til hvor hård maven er når jeg når hjem i aften... Men synes ikke den plejer af give sig meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik af vide af en JM, at det er tegn på at kroppen ska ha ro og at man er for aktiv. Jeg beskrev også den hårde mave for hende - men jeg har heller ikke haft det, mens jeg har været på barsel. Så ved mig var det pga. jeg ikke slappede ordenligt af og småstressede på arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER