Søttepigen

Blødt i 3 dage

22 indlæg i dette emne

Halløjsa.

Jeg kommer i 11. uge i morgen og som overskriften siger har jeg blødt i 3 dage nu. I onsdags var det kun en lille smule med det er gradvis blevet mere og mere. Jeg døjer med mens lignende smerter som skifter med at gå fra maven til lænden (En meget normal mens smerter ved mig) I sidste graviditet mistede vi barnet i uge 9 og jeg havde op til ns så stærke smerter at jeg ikke kunne tænke. Det er mindre smerte fulde smerter men stadig nogle der kan mærkes.

Mit spørgsmål er om det er noget jeg skal være nervøs for? Jeg er nemlig i tvivl. Please kom med jeres indput. Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du ringet til svangregangen? I så fald synes jeg du skal gøre det, så du kan blive tjekket. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt klart ringe til lægevagt eller svangerafd. Det lyder ikke så godt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja se og få ringet. Jeg har også lige blødt i 3 dage, da jeg var 14+3 og det gik godt. :) Men du bliver nødt til at have fat i dem.

Håber på det bedste. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hermed gjort men ikke til meget hjælp. Har fået at vide at jeg skal slappe af og ringe til lægen mandag. hvis det bliver værer med blødning og smerter skal jeg ringe til vagtlægen med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville de virkelig ikke se dig når du lige pludselig bløder? Ej hvor øv. Har du fået nogle skanninger tidligere i graviditeten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det ville de ikke. Og nej jeg har ikke været til scannig endnu. Men det kommer jeg nok mandag når jeg ringer til lægen. Det vil jeg i hvertfald kræve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bløder du stadig idag?

Synes godt nok der er lang tid til mandag for dig :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til de ikke vil gøre noget, er at HVIS det er en abort, så gør de intet for at stoppe det på nuværende tidspunkt. Så derfor er det eneste de ville "kunne gøre" at konstatere om der er en abort i gang.. Og der er systemet nok lidt koldt, da de ikke tænker i følelserne - de tænker at den besked kan man godt vente med til det koster 1/3..

Har hørt om mange som har blødt, og hvor det har vist sig at være "ingenting".. :) Håber din blødning er ved at aftage, og at du kan få en scanning mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at det ikke er en abort, der er i gang.

Jeg blødte(og har blødt) en hel del i gennem graviditeten. Senest i tirsdags, pga blærebetændelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bløder du stadig idag?

Synes godt nok der er lang tid til mandag for dig :-(

ja desværre :( men kan da mærke at hvis jeg er total afslappet gør det ikke ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for jeres støtte. jeg håber det bedste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til de ikke vil gøre noget, er at HVIS det er en abort, så gør de intet for at stoppe det på nuværende tidspunkt. Så derfor er det eneste de ville "kunne gøre" at konstatere om der er en abort i gang.. Og der er systemet nok lidt koldt, da de ikke tænker i følelserne - de tænker at den besked kan man godt vente med til det koster 1/3..

Har hørt om mange som har blødt, og hvor det har vist sig at være "ingenting".. :) Håber din blødning er ved at aftage, og at du kan få en scanning mandag :)

Netop. Det er også den samme melding jeg har fået de gange jeg blødte i mine graviditeter. De kan netop ikke gøre noget, hvis det er en abort, så de vil hellere vente og se hvordan det udvikler sig

Senedr positive tanker til dig

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige ønske dig :goodluck :goodluck og sender positive tanker din vej!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke på mandag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. det endte så med at jeg blev indlagt i går da jeg blødte vildt og der kom klumper ud. havde desværre allerede ved scanningen mistet fostret. :( så endnu en gang må vi starte forfra. men tak for støtten. det betyder meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det er jeg ked af at høre, sender et kæmpe kram i din retning og håber du ikke er slået helt ud. Jeg krydser alt hvad krydses kan for at det snart lykkes for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kæmpe kæmpe kram din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

masser af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram

Det er jeg meget ked af at høre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV øv!! Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER