Cloverblossom

37+3 - sukker i urin og tegnblødning (tror jeg?)

6 indlæg i dette emne

For at komme omkring det sidste først.. Der var blod på papiret da jeg stod op for en times tid siden (jaa det skal udnyttes at kunne sove om formiddagen, når man ikke kan sove om natten ;) ). Det mindede om en mild menstrationsblødning - skulle tørre mig med to omgange papir, før der ikke rigtig kom mere. Jeg har taget et trusseindlæg på (har ellers kun kæmpebind i huset) og ti min. efter var jeg lige ude og tjekke og der var der bare lidt lyserød udflåd.. Har desuden haft lidt flere plukveer siden jeg stod op, end jeg synes jeg normalt plejer på så kort tid, men ved ikke om det bare er fordi jeg er ekstra opmærksom på det nu... :unsure

Jeg tænker umiddelbart det er en tegnblødning? Og jeg skal vel ikke handle på det (som i at ringe til FG) medmindre det bliver ved med at bløde, eller der pludselig kommer meget mere blod på en gang???

Må sige det har sat lidt sommerfugle gang i maven - Fødslen kan jo være ret tæt på nu :kuller

Den anden ting er at jeg var ved jm igår. Det var en ny, der lige var vendt tilbage fra barsel. Bettemanden blev vurderet til at have en gennemsnitlig størrelse omkring 3200 g, han stod med hovedet ned ad og SF-mål var 34, altså 2 cm længere end sidst, og hans hjertelyd lød også som den skulle, så alt i alt fint. Min blodtryk lå også fint på 125/81, MEN der var sukker i urinen <_< Fordi der også var fundet spor af sukker sidste gang, ville hun gerne have (efter at have konsulteret med vagthavende jm) at jeg fik en tid ved lægen til en ny Glukosebelastningstest. Var til en i uge 28 pga BMI, hvor tallet lå på 6,6, så dengang var der jo intet at komme efter..

Da min læges tlftid var ovre da jeg kom ud der fra, må jeg vente til på mandag med at ringe og håbe de kan tage mig ind med det samme... SUK! Gider ikke sådan en test igen, med 2 timers venten, denne gang alene <_< Håber jeg bliver frikendt, så der ikke skal gøres mere ud af det... Kryds fingre for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det spændende!!!

Hvis du bliver nervøs, ville jeg såmen bare ringe til fødegangen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes jo også det er vildt spændende - men forsøger at slå koldt vand i blodet, for kan læse mig frem til at det ikke behøver at betyde at fødslen går igang inden for de næste dage.. Men det er nu alligevel sjovt at se tegn på at livmoderen jo åbenbart er ved at modnes til en fødsel - det bliver så virkeligt lige pludselig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo vildt spændende :) alle de tegn kroppen sender nu, og vi render med garanti allesammen og fortolker på det.. øv at du skal til test igen :(

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres krydsede fingre - blev heldigvis frikendt med en værdi på 4,8 to timer efter den kvalmende sukkerdrik :)

Og ja, hvor er det bare spændende med alle de tegn - det er jo umuligt ikke at tolke som en gal :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER