Guest cmbk

Babylegetøj

17 indlæg i dette emne

Hvor meget babylegetøj har I?

Altså, det der hedder 0 mdr til ????

Jeg ved godt, at de muligvis ikke kan bruge det, men synes det er rart at have - Og så var det jeg tænkte, at det kunne være nogle af jer, havde læst/hørt om en form for "babylegetøj" der bare er uundværlig til den lille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Marlon var meget glad for Lamaze legetøj (og lignende) som lille.... Og derudover alt med "knitre-effekt" var et hit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sværger til Lamaze :) de har en nyere serie med kontrastfarverne sort og hvid, der er yderst velegnet til de helt små babyer, da de ikke kan se farver i de første uger af deres liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige Lamaze. De har ikke brug for så meget forskelligt i den alder, så med få gode ting fra lamaze kommer man langt. bl.a. har vi en elefant derfra som spiller, når den trækkes i snablen og den har været et stort hit hos begge vores. Desuden har de masser af godt sanselegetøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har Lamaze-solen og Lamaze-bien været store hit! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Lamaze solen og Lamaze aben.... Og en ting til som jeg ikke husker.

Men synes jeg mangler noget med LYD på.

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyd? blink.gif

Ha ha, aj, men det med sort/hvid er rigtigt, saa kan de derefter bedst se roed og gul. Noget, der er nemt at faa fat i, noget som maa tages i munden og maaske kan rasle eller knitre lidt.

Vi har endnu ikke ret meget, men Noah faar jo aktivitetstaeppe af mormor og saa taenker jeg, at der kommer lidt ind efterhaanden, enten fra os selv eller som gaver... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har Lamaze-solen og Lamaze-bien været store hit! :)

Samme her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en masse lamaze, som vi har arvet fra min niecer, så vi er vidst godt dækket ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har intet legetøj købt.. :) vi har fået en lille bitte smule, men har intet overblik over det :rolleyes

Regner med at få i gave ;) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har flere bæreposer fyldt med Lamaze, Tinylove og en masse andet som vi har arvet plus jeg har købt noget Lamaze da vi var i Skotland. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har intet legetøj købt.. :) vi har fået en lille bitte smule, men har intet overblik over det :rolleyes

Regner med at få i gave ;) :whistling

Jeg er bare hammer dårlig til at "regne" med. Vil så gerne have alle ting fuldstændig parat.. Hmf! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare hammer dårlig til at "regne" med. Vil så gerne have alle ting fuldstændig parat.. Hmf! <_<

Ja, det er jeg også.. Men, nu har jeg købt alt andet, og sagt til alle at vi kun mangler legetøj :whistling Og vi har et par ting (Vi har også legetæppe), men ved fx at min mor lige har givet min søster legetøj i barselsgave, og det samme har min anden søster :) Så må indrømme jeg satser lidt på, når jeg har sagt vi mangler at det så er noget lignende jeg får :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare hammer dårlig til at "regne" med. Vil så gerne have alle ting fuldstændig parat.. Hmf! <_<

Kan du ikke have købt en lille smule basis legetøj også supplere op hvis du mod forventning ikke får noget i barselsgave mv.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tre forskellige ting i basis-babylegetøj (ink. aktivitetstæppe) Men ved ikke om det er nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tre forskellige ting i basis-babylegetøj (ink. aktivitetstæppe) Men ved ikke om det er nok :)

Det er helt sikkert nok til en start. Der går jo alligevel nogen uger før det overhovedet er aktuelt at bruge det ;)

Lamaze-solen har også lyd på ;)

Til når de bliver lidt ældre, kan jeg varmt anbefale Brios træ-rangle/bidering. Den købte jeg til Anna da hun var ca. 3 mdr og hun var blevet god til at gribe, holde fast og putte ting i munden og den er bare et kæmpe hit!

12740.jpg

Hvis du vil have mere lyd, er der den klassiske Brio-rangle med klokken :)

19322.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg husker det, er det meget begrænset, hvad der er brug for af legetøj, når de er helt små. I princippet kan de lege med en grydeske eller lignende og finde det mere interessant end legetøjet :)

Vi havde alt for meget legetøj til de to første og gemte hurtigt noget væk. Legetæppet + legetøjet på dette var tilstrækkeligt langt hen af vejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER