tazdiginez

Festival

6 indlæg i dette emne

Ville i tage jeres pode med på festival en enkelt dag?

J har arrangeret at han står vagt på smuk-festen i år, og jeg kunne da godt tænke mig at kigge forbi en enkelt dag.

Maliva vil være 11 måneder på det tidspunkt, men vil det være for meget?

Hun skal selvfølgelig ikke i nærheden af scenen eller være for tæt på højtalerne pga. lydniveauet... Hmm... mon man kan købe høreværn eller noget lign. til babyer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart ja hvis jeg havde høreværn til hende ellers ville jeg overveje at få hende passet den dag og så bare nyde dagen på en anden måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså mine nevøer og Lars Ulrichs søn var alle med til metallicas koncerter, de havde høreværn på alle 3 :)

Jeg ville da tage hende med med høreværn på, og så sammen eks. være ude på bodepladsen :) hvis ikke jeg arbejder den weekend, så kan det ske, at jeg selv skal stå i Lions boden, hvor der sælges spagetti og kødsovs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet disse HØREVÆRN.

Jeg har nemlig også fået gangvagt dernede og de dage, hvor jeg skal stå vagt, regner jeg med at finde pasning til Maliva, men jeg vil også rigtigt nyde festivallen udover og jeg syntes ikke jeg byde Maliva at blive passet 3 dage i streg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk overvejet om vi skal på langelands festival og der ville jeg ikke have noget imod at tage lillepigen med...

De sælger højst sandsynlig høreværn på festivalen... Det gjorde de ihvertfald på langelands sidste år...

Men god fornøjelse uanset hvad det bliver :) Ville så gerne til smuk fest en gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg ikke have nogen betænkelighed ved. Vi arbejder begge med koncerter og festivals, så.det vil falde mig naturligt at tage mit barn med. :)

Jeg er dog ret skeptisk overfor børnehøreværn. Det skal være en hyggelig oplevelse, og har set mange forældre have kampe med deres små børn, for at få dem til at beholde dem på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER