MissingLink

iPad 3

22 indlæg i dette emne

Er der nogen der har fået den? Overvejer investering, da vi jo tilbringer uforholdsmæssigt meget tid på sygehuset.

Men er der nogen men lidt erfaring? Har aldrig haft en tablet før, så jeg ved heller ikke om det SKAL være iPad eller om det skal være noget helt andet. Den SKAL have 3g ;)

Hvad kan I anbefale? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan love dig med 1000% sikkerhed at du IKKE vil fortryde!! :) :loveshower

Jeg har selv iPad 2, og eeeeelsker den! Jeg kunne simpelthen ikke undvære den! :bunny

Om det så er de ekstra penge værd at købe 3'eren frem for 2'eren det kan jeg ikke sige..... Er hvert fald super tilfreds med denne her :)

Eneste minus for mig, er at kameraet er vildt dårligt.... Og det er forbedret meget markant på nr 3.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer den lidt i stedet for den bærbare, som egentlig irriterer mig helt vildt ;)

Tror jeg bliver nødt til at have 3'eren, hvis jeg skal have en. Man må da have det sidste nye :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun erfaringer fra 2'eren :)

GE-NI-AL :)

Den er super nem, let og selv børn har super glæde af den :)

Hvis man skal skrive MEGET, så kan det godt være svært i starten og kræver en del tilvænning (synes jeg).. Men ellers er (2eren) fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer den lidt i stedet for den bærbare, som egentlig irriterer mig helt vildt ;)

Tror jeg bliver nødt til at have 3'eren, hvis jeg skal have en. Man må da have det sidste nye :P

Ja selvfølgelig..... :rolleyes :P

Men som sagt, så vil du ikke fortryde det..... Det er en skøn lille dims :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig..... :rolleyes :P

Men som sagt, så vil du ikke fortryde det..... Det er en skøn lille dims :biglove

Undskylder mig selv med, at jeg slår tiden ihjel på sygehuset. Tabte min Samsung Galaxy S2 på gulvet i nat, hvilket resulterede i temmelig stor flænge tværs gennem telefonen. Nu er den træls at skrive på :(

Oooog- så har jeg da fortjent sådan én :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun erfaringer fra 2'eren :)

GE-NI-AL :)

Den er super nem, let og selv børn har super glæde af den :)

Hvis man skal skrive MEGET, så kan det godt være svært i starten og kræver en del tilvænning (synes jeg).. Men ellers er (2eren) fantastisk :)

Har også kun hørt godt om den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskylder mig selv med, at jeg slår tiden ihjel på sygehuset. Tabte min Samsung Galaxy S2 på gulvet i nat, hvilket resulterede i temmelig stor flænge tværs gennem telefonen. Nu er den træls at skrive på :(

Oooog- så har jeg da fortjent sådan én :D

Det er da netop det du har :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskylder mig selv med, at jeg slår tiden ihjel på sygehuset. Tabte min Samsung Galaxy S2 på gulvet i nat, hvilket resulterede i temmelig stor flænge tværs gennem telefonen. Nu er den træls at skrive på :(

Oooog- så har jeg da fortjent sådan én :D

Du har fortjent en million iPad 3'ere!! Og mere til du! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde :kiss

Vi har lige bestilt legetårn med gynger (ligger pt usamlet på terrassen) og kæmpe trampolin fra tyskland til ungerne. Manden har fået en ret dyr ny jakke. Mamma vil ha en iPad - det er da fair :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde :kiss

Vi har lige bestilt legetårn med gynger (ligger pt usamlet på terrassen) og kæmpe trampolin fra tyskland til ungerne. Manden har fået en ret dyr ny jakke. Mamma vil ha en iPad - det er da fair :D

Det manglede da bare :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Citat L: You goootttaaa have one :balloons Ring hvis nørden skal vejlede ig vi har 1og2 :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en 2'er (hver ;) ) og kunne ik leve uden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den -og synes den er fantastisk :balloons

Har også købt tastatur til den, så er der næsten ikke nogen grund til at have en bærbar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvad gør I med hensyn til Flash på iPad'en?

Har I installeret et program, der kan afspille flash eller lever I med, at det kan man bare ikke se på iPad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lever bare med det...... Man vænner sig til det, og det er alligevel begrænset hvad man kommer til at mangle synes jeg.....

Kan faktisk kun komme i tanke om fotograf-sider :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hentet en browser der kan afspille flash :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hentet en browser der kan afspille flash :)

Er det så noget der virker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk ikke rigtig prøvet endnu. Men min mand har hentet en på sin iPhone og den virker upåklageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tillader mig lige at stille lidt flere spørgsmål (håber det er ok med TS)

Er der ingen, der har erfaring med 3'eren?

Jeg tænker om der er for mange børnesygdomme - om det er smartere at købe 2'eren?

Og har i 3G i den? Jeg tænker det ikke er nødvendigt, jeg har jo min iPhone og vil jo nok primært bruge iPad hjemme + kan jo bare dele net fra iPhone hvis jeg er andre steder. Eller er jeg galt på den?

Og hvor stor hukommelse har i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tillader mig lige at stille lidt flere spørgsmål (håber det er ok med TS)

Er der ingen, der har erfaring med 3'eren?

Jeg tænker om der er for mange børnesygdomme - om det er smartere at købe 2'eren?

Og har i 3G i den? Jeg tænker det ikke er nødvendigt, jeg har jo min iPhone og vil jo nok primært bruge iPad hjemme + kan jo bare dele net fra iPhone hvis jeg er andre steder. Eller er jeg galt på den?

Og hvor stor hukommelse har i?

Helt ok :)

Jeg har læst mig frem til, at den skulle blive varmere ved intens brug end 2'eren. Ca. 7 grader, hvilket jo er en del. Men Apple garanterer, at det ikke har betydning for selve funktionaliteten- så ved det ikke. Min bærbare bliver også sindssygt varm synes jeg.

Den eneste grund til, at jeg vil have 3g i den er, at jeg vil kunne bruge den på sygehuset. Og det er jo svært uden netadgang. Mange sygehuse har godt nok borgernet, men det er så crappy i hastigheden, at jeg altid bare bruger 3g fra mobilen.

Jeg tænker mig at vælge 32 gb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en ipad 3, jeg kender ikke 2´eren, så kan ikke rigtig samligne. Men vi er i hvert fald glade for den, super lækker og sidde med og den er hurtig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER