GBP86

Slut med hvide bluser...

14 indlæg i dette emne

Så er det åbenbart slut med hvide bluser ;-) Eller ja opdagede til morges at min natbluse havde våde pletter på...og regnede hurtigt ud at det var babserne der var lidt utætte ;-)

Har i også oplevet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke endnu, men forventer det kommer, sådan var det i hvert fald sidst jeg var gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg endnu ikke oplevet :) (heldigvis ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh. Hvorfor slut med hvide bluser?? Man kan se det på ALLE bluser ;) Det laver skjoler på bluserne..

Jeg går som regel med ammeindlæg - dog er mit kun slemt om natten, fordi jeg åbenbart voldmaser mine bryster om natten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke endnu :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no - jeg lækker heller ikke endnu, men starter det virkelig allerede? Sheisse, jeg havde egentlig slet ikke tænkt i ammeindlæg endnu. Synes det er overvældende nok, at mine boobies er ved at vokse ud af en F-skål. WTF?!

Kan huske at en veninde til min veninde fortalte, at mælken nærmest strålede ud af hendes bryster, når hun var i bad. Altså det er jo helt naturligt, men jeg vil helst ikke tænke for meget på det; det er altså svært at forholde sig til. Men det er jo også mit første barn, så der er garanteret meget jeg bliver klogere på fra nu af.

Har I andre det ligesådan? Synes det er lidt...øhm syret/klamt/uoverskueligt, hvad der skal ske med jeres krop? For maven har jeg det egentlig ok med, det er mere alt det andet jeg ikke rigtigt kan finde hoved og hale i. Lækkende bryster, inkontinens, strækmærker, vand i kroppen, forstoppelse, svedig sommer, pigmentpletter osv.

GBP86 - tak for at du skriver;) Jeg synes det er cool, at forummet kan tage den slags op. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke oplevet det endnu, og håber heller ikke jeg kommer til det. Jeg sætter min lid og håb til at det ikke sker, når det nu ikke skete sidste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no - jeg lækker heller ikke endnu, men starter det virkelig allerede? Sheisse, jeg havde egentlig slet ikke tænkt i ammeindlæg endnu. Synes det er overvældende nok, at mine boobies er ved at vokse ud af en F-skål. WTF?!

Kan huske at en veninde til min veninde fortalte, at mælken nærmest strålede ud af hendes bryster, når hun var i bad. Altså det er jo helt naturligt, men jeg vil helst ikke tænke for meget på det; det er altså svært at forholde sig til. Men det er jo også mit første barn, så der er garanteret meget jeg bliver klogere på fra nu af.

Har I andre det ligesådan? Synes det er lidt...øhm syret/klamt/uoverskueligt, hvad der skal ske med jeres krop? For maven har jeg det egentlig ok med, det er mere alt det andet jeg ikke rigtigt kan finde hoved og hale i. Lækkende bryster, inkontinens, strækmærker, vand i kroppen, forstoppelse, svedig sommer, pigmentpletter osv.

GBP86 - tak for at du skriver;) Jeg synes det er cool, at forummet kan tage den slags op. :super

Jeg lækker heller ikke endnu, men har også lidt svært ved at forholde mig til det. Altså bryster er jo lidt en erogen zone og sårn, så det med, at de nu i stedet bliver til et køleskab/sutteflaske i stedet for er lidt undeligt :unsure :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker intet til mine bryster.... overhovedet, tror at jeg fik kappet kablerne, da jeg fik en brystreduktion i 1998. Så jeg skal nok ikke satse på at kunne amme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik silikone på offentlig sygehus i 2010.. så jeg er også spændt på om jeg kan amme :( men de vokser da.. og kirurgen lovede at jeg kan - men man ved jo aldrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine vokser også.... Men eftersom de ikke spænder, ikke skifter udseende, og jeg ikke mærker til dem overhovedet, så tror jeg ikke jeg kan. Tror heller ikke de skærer dem over ved silikone, da skar jo meget af mine bryster dengang, væv, fedt og skar brystvorderne løse for at flytte dem op på plads. Mener de sagde 20 % chance for at jeg kunne amme.... men også risiko for at der kommer lidt ud, men slet ikke nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har mælk nu - ikke meget men det er der da, så noget virker da... :) men må hellere købe profylac som backup til efter fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har os fået laver større bryster måtte jeg efter nr.7 .. Så jeg også lidt spændt på om jeg kan amme lillesøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hørt om mange hvor mælken løber for langsomt, men jeg håber at det hjælper at jeg blev opereret offentligt (så indlægget er målt ud til min krop, samt anatomisk, dvs kirurgen mente ikke det ville påvirke mig) - men nu må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER