Nitzen1987

Hvad mangler I at få klar inden den lille kommer til verden?

6 indlæg i dette emne

Hvad mangler I at få klaret, inden den/de lille/små melder sin ankomst?

Vores indkøbsliste er blevet ret lille faktisk er det vist kun amme-BH'er der står tilbage som en SKAL-anskaffes-inden-fødslen :)

Til gengæld mangler vi at få puslebord og vugge hjem, inden fødslen, så jeg er gået i rengøringsmode, så der kan blive gjort ordentligt rent i soveværelset, inden vi får de ting hjem... Når først vi har fået puslebordet hjem skal jeg i gang med at vaske babytøjet :) Det bliver nu underlig at skulle hænge tøj i så små størrelser på tørresnoren :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har vasket alt tøjet, og lagt det på plads..

Vi mangler at få puslebordet hjem, og ellers skal vi bare have "nusset" om de sidste ting (sat pusleting på plads, have sat himmel op osv) Så af ting vi SKAL have på plads, er det kun puslebordet :)

Vi har købt alt, og mangler ikke rigtig noget tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camillas baby-to-do mini-cigogne-bebe-0384.gif

Pusleplads: Vi mangler en hylde+maling heraf til hyldeknaegtene over nymalet puslebord, som idag er blevet sat fint paa plads :) Der mangler lige stofhylden, som min soester laver og som vi har med hjem fra Uk naeste uge igen. Vi har ogsaa liften med hjem, som vi overtager fra min soester.

Jeg vil lave uroen med elefanter. Men det er nussearbejde, som jeg gaar igang med, naar jeg ikke laengere foeler for at droene rundt og ordne, men naermere vil sidde i sofaen, vaere hoejgravid og hygge. Det samme gaelder mit babytaeppe, som jeg dog er igang med at haekle :)

Seng:

Vi mangler en sengehimmel i hvid, som jeg tror mine foraeldre maa tage med fra DK, naar de kommer herned og besoeger os og Noahsmilie_flagge14.gif

Jeg vil ogsaa gerne saette et stykke blaendestof paa under sengebunden, som jeg har set, man relativt nemt kan lave selv - det skal ogsaa vaere hvidt, tror jeg...

Smaating til vaerelset:

Jeg skal have bestilt det brune silhuettryk med Noah skrevet paa. Jeg har en moerk ramme og skal have haengt det og 2 andre smaa billeder op.

Mangler vist ogsaa en wallsticker til over sengen.

Mangler at male det lille bord, hvis det altsaa skal vaere groent unsure.gif

Mangler stofbeklaedning til toejkurvene i reolen og maaske en kurv mere

Vi vil gerne have et gulvtaeppe til at runde vaerelset af med, men det haster ikke....

Indkoebslistens must-haves

- Ammebh'er

- Ammetoppe

- Ammeindlaeg

- maaske lidt mere babytoejrolleyes.gif

- maaske baereselen Ergobaby

Ellers...

Vaske alt det nye babytoej, men venter lige lidt endnu.

Have alle boeger ud af boegreolen i stuen, stoevsuge dem og stoeve af - nu faar vi se, om det er et realistisk projekt, for det er en meget stor og hoej reol med mange boeger. Det er bare en dags arbejde og ville vaere rart at faa gjort foer baby.

7 uger igencheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler at købe og hænge en lampe op på værelset, til natlige aktiviteter. Så det skal bare være blød belysning. Min store pige har en smila blomma lampe fra ikea og jeg tror bare det skal være sådan en..den er så fin og kan bruges gennem hele barndommen.

Ellers mangler jeg at købe at par kasser til opbevaring af bleer og des lige under puslebordet plus de sidste stofbleer, som så også skal vaskes.

Ellers er vi bare topklar. :loveshower

Ej vi mangler selvfølgelig at få barnevognen hjemm og få redt seng og den slags, mend et gør vi kun lige til babys ankomst og helst lige efter.

Sidst havde vi det hele klar og da lå vi på børneafdelingen med Olivia en uge efter fødslen, så nu er jeg total overtroisk. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler at få familie-vuggen hjem - min far er pt. igang med at male den. Ellers mangler jeg at få lidt billeder eller uro op omkring puslebordet, så han har noget at kigge på. Vi ska også have fundet ud af noget med lys ved puslebordet.

Ellers er det ting som ammebh´er, ammeindlæg, flere stofbleer og opbevaring til den smule legetøj vi har. Jeg har endnu ikk helt styr på hvornår kravlegården ska samles og det - men der tager jeg det roligt.

Jeg skal også have vasket legetøjet, da det er noget vi har arvet. Tøjet er vasket og lagt i kommoden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler at få vasket lidt sengetøj :) ellers mangler jeg bare at købe små ting inden baby kommer :) Ammebh,termometer,tættekam og andre små ting :)

Og så der jo kun 3 uger og 4 dage til mit planlagte kejsersnit :0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER