LykkeV

3d/4d scaning

5 indlæg i dette emne

Manden og jeg drog til 3d/4d scanning i går sammen med forældre og søskende. Det var en kæmpe oplevelse...ja, for alle mand og kvinder, er jeg sikker på! :yiepie

Det viste sig straks, at der gemmer sig en lille prinsesse inde i maven...og en bestemet én af slagsen! Godt nok ville hun denne gang vise sit køn, men så lå hun til gengæld meget af tiden med hænder og fødder foran hovedet. Vi prøvede endda at stikke lidt til hende og drikke isvand...men lige lidt hjalp det. Heldigvis var hun sød, at vise sit ansigt engang imellem, så vi kunne få nogle gode billeder med hjem :badgirl

Men alt i alt en super fed oplevelse...og rigtig mærkeligt at se lidt af sit kommende barn. Nu er der kun knap 12 uger til termin og der er liv og glade dage derinde, hvilket er rigtig dejligt og beroligende :gravid

Nååå jo...og til sidst, inden billedet...så fik vi også et enkelt lille smil og en kysmund at se :loveshower

post-4112-083749600 1335592258_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh... Hvor skøn at se den lille! :loveshower

Og tillykke med jeres lille prinsesse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende :)

Vi skal afsted i dag, så jeg er noget spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :7himmel

henry-benry: I kan glæde jer rigtig meget. Selvom noget af det også er i 2d er det helt fantastisk at kunne se det lille ansigt, fødder o.s.v. Det er helt uvirkeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin lille pige :-) :balloons

Vi har samme terminsdato, sjovt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER