Nitzen1987

Hvad glæder I jer til ved ikke at være gravide mere? Hvad kommer I til at savne når graviditeten slutter?

9 indlæg i dette emne

Hvad glæder I jer til ved ikke at være gravide mere?

Jeg glæder mig til:

- Først og fremmest til at holde den lille i mine arme

- at få min gode blære tilbage, så jeg ikke skal rende på toilet en gang i timen eller mere (håber den kommer tilbage)

- at jeg kan vende mig, når jeg sover uden at vågne

Jeg glæder mig ikke til at skulle have menstruation igen <_<

og så kommer jeg til at savne spirens bevægelser i maven, men det bliver forhåbentlig overgået så meget af at have den lille i mine arme og kunne se, høre og mærke og nusse med den lille :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg glaeder mig til at slippe for alle de italienske graviditetskontroller cheerleader3.gif

Saa glaeder jeg mig til at se vores lille dreng og finde ud af, hvad han er for en lille en wub.gif

Jeg glaeder mig ogsaa til at kunne klaede mig lidt mere alsidigt og at kunne gaa i alle mine sko loveshower.gif

- og at kunne drikke bobler og en spritz bare lidt mindre restriktivt tongue.gif

Hvis der er noget, jeg kommer til at savne, saa er det maven, som jeg ogsaa glaeder mig til er vaek... meget maerkeligt unsure.gif

Jeg kommer ogsaa til at savne det lille rumsteren rundt derinde 00000858.gif

- og en god undskyldning for mange ting, som i "desvaerre, jeg er gravid" rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig naturligvis til at få den lille lækre baby med hjem...helt usigeligt meget, det kildrer helt i maven, bare ved tanken.

Jeg glæder mig til at være en lidt større familie, jeg glæder mig til at give endnu et lille menneske en masse kærlighed og til at lære min datter, hvordan man er en god storesøster og til at hun skal være med i hele processen med denne lille prinsesse.

Jeg glæder mig også enormt meget til ikke at være besværet, til igen at kunne sidde på gulvet og lege med min datter, til at tage hende med på legepladsen. Og jeg glæder mig til igen at kunne tage i træningscenter og være HELT smadret når jeg kommer hjem.

Jeg glæder mig til at få noget mere søvn end jeg gør nu. Under sidste graviditet sov jeg lidt mere om natten, end jeg gør i denne, til gengæld fik jeg søvnen tilbage efter jeg havde født. Mindatter sov bare så godt og jeg var kun oppe en enkelt gang om natten/først på morgenen. Så jeg håber det blir lidt a la det samme denne gang, for jeg kan virkelig godt bruge noget mere søvn.

Der er ikke så mange ting jeg kommer til at savne ved at være gravid. Jeg hader ikke at være gravid, men der er bare mange flere gode ting ved at være mor end ved at være kæmpestor, gangbesværet og meget plaget af smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til og kunne få trække vejret normalt igen :D

Glæder mig til og kunne drikke en kold sommersby til sommer når vi skal grille :) Og spise en masse tun, Få farvet håret og alt det andet man ikke må nu :)

Glæder mig til og få en normal blære igen :)

Glæder mig til og holde hende og se hvilket lille væsen hun er <3

Glæder mig til og se hvordan mine 2 skønne børn tager imod hende.

Kommer til og savne de små smark hver dag og maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til ikke at skulle tage "fysiske" hensyn.. Glæder mig til at kunne vaske tøj, gøre rent og i det hele taget være aktiv, uden at vralte, pruste og stønne og får plukkeveer...

Kommer til at savne sparkene, og at vågne ved et kærlighedspuf fra prinsessen.. Kommer til at savne at min prinsesse altid er ved mig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, hvor er jeg ved at være træt af at køre bil, når jeg er gravid... Selvom jeg er på toilet lige inden jeg kører nogle steder, så går der maks 10-15 minutter inden det føles som om min blære er ved at sprænge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, Nitzen, samme her - jeg skal ogsaa lige tisse af og naar frem efter 8 til 40 minutter alt efter, hvor langt jeg skal og uanset, saa skal jeg altsaa bare finde naermeste toilet!

Overlevede dog min soesters vielse+turen frem og tilbage fra kirken uden problemer... det fatter man jo ikke, men heldige mig, at jeg ikke skulle ud bag en busklaugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til:

- At møde min yndlings person (selvfølgelig :) )

- At kunne sidde ind til borde uden at maven er i vejen

- Ikke at have ømme ribben, lænd og fødder

- Ikke at skulle tisse for mange gange om dagen

- At nyde et glas bailey med isterning! (MUMS)

- At kunne gå en tur samtidig med at jeg taler i tlf uden at blive forpustet

- Ikke at få sidestik af en mindre gåtur

Jeg kommer til at savne:

- At mærke det lille myr derinde

- At ha en undskyldning for at være lidt små-kvapset

- At ha en undskyldning for at spise en champagne brus kl 8 om morgenen (det er sket! xD)

og generelt bare hele oplevelsen omkring det at være gravid. Især med tanke på at det er første og sidste gang for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig selvfølgelig til at møde knægten, det er klart :-) men på et mere fysisk plan glæder jeg mig til

- at kunne rejse mig og gå uden besvær og smerter

- at kunne sove på maven igen - og være i stand til at vende mig uden smerter og besvær

- at tabe de overflødige kilo og træne al den appelsinhud væk, som jeg har vundet her under graviditeten

- at dyrke ordentlig sex med min kæreste igen (undskyld, min MAND - vi er jo blevet gift)

Jeg kommer til at savne

- at være 'dyrebar og særlig' - det er noget helt specielt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER