Nitzen1987

Hvad skal baby have på hjem fra sygehuset?

8 indlæg i dette emne

Har I bestemt jer for, hvad baby skal have på hjem fra sygehuset? (Vis gerne billeder :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke besluttet os endnu :rolleyes Men tror jeg beder min søster købe et sæt, og vaske det - så hun får æren af at vælge det :) :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt dette sæt, mangler stadig en body og en hue, men er stadig i beslutningsfasen omkring farven :-)

post-4280-095245800 1335378076_thumb.jpg

post-4280-087209300 1335378084_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer meget an på hvor varmt det er. Kunne sagtens forestille mig at en body og hue var rigeligt når hun også er svøbt i dyne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at vores spire skal have det neutrale NameIt sæt på hjem :) (bestående af en langærmet bodystocking, et par bukser, sko og en hue) og så lægger vi prinse-/prinsessesvøbet over, som min mor har strikket, når den lille er kommet i autostolen :)

Barnevogn-1.jpg

Ved ikke om jeg skifter mening inden da :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fiiine ting.

Vi har ikke købt det sæt baby skal have på hjem, men vi har snakket om at vi både køber et lille pigesæt og et lille drengesæt, og så får vi se hvilket et vi får brug for :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er serioest varmt, saa ved jeg det ikke endnu, men hvis det er almindeligt i temperaturen, saa skal han have dette saet paa, som vi sammen har valgt til formaalet. Det er ultratyndt og fint bomuld. Det bliver enten med den langaermede eller den kortaermede overdel, og saa en lille blaa/hvidstribet hue fra Benetton, som jeg ikke har faaet taget billede af 00000858.gif

Det vil vaere for varmt at svoebe i dyne uanset hvad, saa det bliver nok med et taeppe over ham i bilen. Hold nu kaje, jeg glaeder mig til det oejeblik 7himmel.gif

post-2587-075804000 1335427442_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skal baby have et sæt på vi har fet af svigermor :) betyder meget for hende..

Kan lige smide billede op når jeg får taget et :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER