Brif

Endnu et december-barn

7 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg må også hellere få mig meldt her. Jeg er gravid med mit 3. barn - mildest talt ikke planlagt, men ikke desto mindre glæder vi os meget.

Jeg er 33 år, og er gift med Brian. Vi har to piger i forvejen - Sarah på 4 og Lea på 2.

Jeg har både arbejde og er i gang med uddannelse, så timingen er ikke så perfekt. Men jeg satser på at kunne klare det, og ellers må jeg jo vente med at gøre min uddannelse færdig.

Jeg er faktisk ikke klar over, hvornår jeg har termin, da jeg har haft meget uregelmæssige menstruationer, men hvis jeg var 4+0, da jeg testede positiv, har jeg termin omkring den 12. december.

Jeg skal til læge i morgen og håber, at jeg bliver henvist til en terminscanning, så jeg kan blive lidt klogere. Det vil jo også være rart at se hjerteblink, jeg har tidligere haft en MA, så ved jo at der er en risiko for at det ikke går, som man håber.

Jeg glæder mig til at tilbringe de næste mange måneder i jeres selskab, og håber at vi alle må have en god tid, mens vi venter på julemiraklerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :loveshower

Det bliver da spændende med en terminsscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, velkommen til og held og lykke med terminsscanningen. Det er lidt ligesom jeg, og jeg er blevet sat tilbage i forhold til hvis jeg skulle ha testet positiv 4+0 og det overraskede mig. Men måske bliver jeg sat lidt frem ved NF. Eller også testede jeg virkelig positiv 3+3 eller noget i den stil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen.

Jeg har nu været ved lægen, og hun har lavet en henvisning til en terminsscanning, så det er rigtig fint.

Så venter jeg bare spændt på at komme til den.

Britta

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen i klubben!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER