Sandie

Sutter

6 indlæg i dette emne

Hvornår skal man gøre dem "klar"? hvordan steriliseres de egentlig ?? Nadja brugte vi aldrig sut til, men har da overvejede det til baby, jeg bare helt grøn på det område

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De skal lige koges af.. Tænker at når terminen nærmer sig, så er det lige få dem skoldet godt af..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja bare kog dem af, jeg gør det bare når vi kommer hjem fra sygehuset.. det er så vidt jeg ved ikke godt at give en helt lille ny en sut, så vi har ikke tænkt os at tage den i brug før han er 1 uge gammel eller sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg koger en af til hospitalstasken og resten koger vi bare af, naar vi er kommet hjem, tror jeg. Men jeg er ikke saa sutteforskraekket, og kan forstaa at der ligger en fordel i at introducere den tidligt. Men hvis man saa er et nervevrag og ikke tror at amningen kan koere fordi der er en sut indimellem, saa skal man nok lade vaere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tak!! Så koger vi dem bare når vi kommer hjem fra hospitalet. JEg skal helt klart give sut før bebs er en uge. Det var hvad vi fik af vide med Nadja, at man skulle vente det stykke tid så amningen var oppe og køre, men hun ville aldrig tage den, selvom vi prøvede i 2 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja bare kog dem af, jeg gør det bare når vi kommer hjem fra sygehuset.. det er så vidt jeg ved ikke godt at give en helt lille ny en sut, så vi har ikke tænkt os at tage den i brug før han er 1 uge gammel eller sådan :)

Vi gør det samme! Det gjorde vi også med den store og havde ingen problemer med at få ham til at tage sin sut..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER