Nitzen1987

Træt, træt, træt og atter træt

7 indlæg i dette emne

Jeg synes godt nok, at jeg er konstant træt for øjeblikket :blink :zzz

Er der andre der kæmper med træthed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er ikke den eneste. Jeg er også bare hele tiden træt...jeg tror jeg kunne sove døgnet væk, hvis det skulle være.

Jeg er på barsel og har kørt min store pige ned på 30 timer i vuggestuen.....hun er så en af de få børn der sover længe om morgenen og magter simpelhen ikke at stå tidligt op og vække hende, bare for at nå at komme i vuggestue. Imorges måtte jeg vække hende halv ni! Det er rart at hun trods alt ikke vågner klokken 6.

Resten af dagen går jeg stadig og sumper og hvis vi er ude er jeg endnu mere træt. Det er helt vildt så træt man kan blive, men vi er selvfølgelig også ved at producere et andet lille menneske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også MEGA træt... Kan sove HELE tiden... :rolleyes

Glæder mig til at gå på barsel.. Der vil jeg udnytte tiden tl at sove :7himmel :biglove :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige ved at maatte holde ind og tage en powernap paa vej hjem fra byen i dag zzzzz.gif

Jeg sover ikke saa mange timer om natten - dog stadig temmelig sammenhaengene... ved ikke om det er naturen, der omstiller mig til baby allerede, men tager saa normalt en skraber om eftermiddagen - igaar paa halvanden time. Gik ud som et lys og goer det nok tidligt i aften eftersom jeg ikke fik en lur i dag wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover heller ikke optimalt om natten, så det hænder, at jeg går i koma på sofaen :-)

Glæder mig som en gal til barsel! 3 dage endnu :yiepie

Så skal der dælme soves lure!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du gået på barsel ? (sorry følger ikke så godt med mere.. )

Men jeg var meget træt inden jeg startede på barsel, men nu er jeg dejlig udhvilet.. så hæng i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du gået på barsel ? (sorry følger ikke så godt med mere.. )

Men jeg var meget træt inden jeg startede på barsel, men nu er jeg dejlig udhvilet.. så hæng i :)

Nej det gør jeg først d. 3. maj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER