Tante Trine

1. lægebesøg overstået, men er slet ikke glad

13 indlæg i dette emne

Synes bare det hele gik galt...

Starter med at hun siger at der er ALT i min urin... et eller andet stof jeg ikke kan huske navnet på, røde og hvide blodlegemer og sukker... Mit blodsukker så ellers fint ud, men mit blodtryk var lidt højt... Kunne tude... Der ud over er det ikke sikkert jeg kan følges eller føde på kolding, skal måske helt til Odense... det er FANDME langt med veer og at køre hver gang jeg skal til undersøgelse... er bare SÅ ked af at min mand ikke var med i dag og er bare SÅ ked af alt det der er galt.. skal følges i 3 forskellige afdelinger formegentlig pgs min Gastric Bypas og skal til ekstra undersøgelser og scanninger... Kan bare slet slet ikke rumme det...

Så bliver jeg lige lidt stille de næste par dage, så ved I hvorfor piger... Jeg vil bare ønske jeg kunne få en normal graviditet, men sådan bliver det ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nåh ja og så fik jeg også ikke mindre end 2 nye datoer for termin, så nu hedder den 21, 26 og 28

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder godt nok ikke som et rart lægebesøg :kram

Kan godt forstå at du er ked af det. :( Dog kan jeg da se et lille lyspunkt i mange scanninger: I får lov at se jeres bebs mange gange :wub Men ikke spor rart med sagerne i urinen og at du måske ikke kan føde der hvor du gerne vil (hvorfor kan du egentlig ikke det, jeg troede der var frit sygehusvalg???)

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder godt nok ikke som et rart lægebesøg :kram

Kan godt forstå at du er ked af det. :( Dog kan jeg da se et lille lyspunkt i mange scanninger: I får lov at se jeres bebs mange gange :wub Men ikke spor rart med sagerne i urinen og at du måske ikke kan føde der hvor du gerne vil (hvorfor kan du egentlig ikke det, jeg troede der var frit sygehusvalg???)

:kram :kram :kram

Det er fordi man som gastric bypass opereret er i en risiko gruppe, også er det kun nogle bestemte sygehuse man må føde på.

Ja, det er noget R*V, men jeg er sikker på du i længden nok skal blive glad.. Graviditeten bliver ikke normal; Men det havde den heller ikke været hvis du havde kunnet føde i Kolding..

Heldigvis, kanj eg fortælle at de er søde i Odense - har mødt et par af jordemødrene, og jeg går jo selv til tjek der, fordi jeg også har fået en gastric bypass :)

Jeg bliver scannet hver 4 uge, og jeg går til lægesamtaler der også :) De er gode til at få det til at passe ind i ens hverdag - og jeg fik tiderne til scanninger osv. allerede i uge 20 :)

Når du lige synker det, så bliver du glad for at de holder ekstra øje :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oev, jeg kan godt forstaa, det virker helt uoverskueligt med alle de ekstra kontroller... bliver selv kontrolleret i hoved og r*v hernede i Italien, selvom jeg ikke har nogle komplikationer eller operationer forud for graviditeten. Det er ikke rart at foele sig saa overvaaget, naar man gerne vil vaere i fred, men proev at faa det bedste ud af det bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV hvor er det surt for dig :( Det er jeg rigtigt ked af at høre. Det er altid lidt chokerende når tingene ikke går som man regnede med! Som andre vil jeg også sige, at det kan vendes til noget positivt at du skal til så mange ekstra undersøgelser! Det gør måske at du slipper for unødvendige bekymringer! Men det er selvfølgelig en ringe trøst, og nemt at sige når man ikke selv står i det! Men prøv i hvert fald at tænke på at din lille bebs har det fint, og der bliver holdt skarpt øje med at det forbliver sådan!

Selv skal jeg også føde i Odense da jeg flytter inden længe, og har hørt RIGTIGT meget godt om stedet! Håber at det kan trøste en smule, på trods af den lange afstand.

Tænker på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også alle de andre ting der skræmmer mig... sukker i urinen, bakterier og blodlegemer... Men må bare tænke at det er godt de ser det nu så der kan blive gjort noget ved det :)

Og VED at Odense er et godt sted at blive født, for det er jeg selv ;) Men er mere tiden og transporten ikke kun når veerne kommer men også til alle de undersøgelser vi skal til... Men hvis det er sådan det ender er det der vi må tage stilling til det... indtil da, håber vi stadig på kolding :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået et midlertidigt svar fra lægen i dag på nogle af blodprøverne, og indtil nu er min zink niveau og min blodprocent normal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, det var da også bare nogle rigtigt trælse beskeder at få :( Du får lige et :kram og håber, at manden din nusser lidt ekstra om dig ovenpå det dumme besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er så INGEN blærebetændelse, har lige fået svar... og derudover ser mine blodprøver de har fået svar på indtil videre gode ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da saa fint loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med gode svar på prøverne. Bøvlede selv med urinprøve, på urinprøve, på urinprøve efter 1 lægebesøg. Der var bakterier i, men de endte med ikke at ville gøre noget ved det. <_<

Kan godt forstå, du synes det er langt til Odense med veer, men håber det hele kommer til at gå fint. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og søde ord piger, det er rart

Har fået svar fra mine læge igen (de mailer hele tiden ;) ) Men indtil videre ser alt godt ud, mit magnesium er lidt lavt, men det vil jeg jo tro der kan gøres noget ved :) Men langtidsblodsukkeret er fint, så det tyder ikke på at der er sukkersyge... Mit jern og b12 og rigtig fint... Så indtil nu er jeg lettet og håber på at alt ser fint ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER