Pilaj

Hvornår planlægger I at fortælle den gode nyhed?

7 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg havde jo egentlig planer om først at fortælle det efter NF, men tvivler på jeg kan skjule det så længe :)

Manden min synes egentlig bare vi skal fortælle det nu, men jeg er ikke helt med på den.

Hvor mange af jer har fortalt det og gjorde I noget særligt ud af det?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

altså jeg hører jo egentlig ikke til her, men skriver alligevel. Da vi kom på venteliste, og dermed var godkendte til adoption, der gav vi mine svigerforældre et scanningsbillede med korea i, og ud fra det fortalte vi nyheden om adoption. Min forældre var med i godkendelsesprocessen.

Når vi får barn i forslag er planen, at vores forældre skal inviteres herud under et andet påskud, så de er samlet alle sammen, og så får de en gave eller lignende, hvor nyheden er i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører heller ikke til her, men skriver også alligevel. Vi fortalte det til forældre og søskende, da jeg lige havde fået bekræftet graviditeten v/lægen, det må være uge knap uge 7. Vi besøgte dem bare og fortalte det, så vi gjorde ikke noget specielt ud af det. Det var i weekenden og om mandagen derefter fortalte jeg det på arbejdet. Jeg har egentlig altid forventet, at jeg ville vente, men eftersom jeg havde det skidt + er fortaler for fyraftensøl om fredagen, kunne jeg ikke rigtig holde på hemmeligheden så længe ;) Der er grænser for hvor mange undskyldninger jeg kunne komme med om fredagen for ikke at drikke øl :whistling Og hvis jeg nu pludselig fløj ud på toilettet for at brække mig, så kunne de ligeså godt vide det inden.

Veninderne fik en sms, da vi ikke lige sås på det tidspunkt. "Resten" fik nyheden på FB efter NF-scanningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi fortæller det omkring NF, hvis de ikke ryger ud inden. Lige nu vil jeg bare gerne have første 1 lægebesøg først med vandrejournal osv, før vi fortæller noget som helst :)

Jeg ved ikke hvordan vi vil fortælle det, måske med et lille rim? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter til den største rissiko for spontan abort er ovre, både jeg og min søster var gravide i januar måned, og mistede med 1½ uges mellemrum, min søster havde nået at fortælle familien det, det var hårdt( jeg havde heldigvis ikke ) så det bliver som da vi skulle have vores de første, at vi venter til jeg i hverfald er i uge 9 med at fortælle det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre og søster får det at vide på onsdag d. 25. Jeg ville gerne have overstået 1.læge besøg inden jeg delte nyheden, og vandrejournalen står jeg jo med i hånden nu.

Jeg har har lavet nogle fødselsdagsinvitationer hvor jeg har skrevet termindagen som fødselsdagen. Glæder mig så meget til at se deres reaktion.

Vi har også en enkelt vennepar som ved det, de er vores aller nærmeste, og vi blev enige om at det ville være rart at have nogen at snakke med hvis det skulle gå galt.

Hvornår resten af omverden får det at vide er vi rimelig uenige om, manden vi bare gerne dele nyheden nu, mens jeg gerne vil vente til efter NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt det til bedsteforældre med flere men alle ved det endnu ikke. Men har ikke planer om at vente til NF for hvis vi mister så vil det jo alligevel være rart at folk ved det så de kan være der for en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER