Barbamama

Skal I have flere? :)

12 indlæg i dette emne

Jaja, vi har ikke engang født bebsen i vores mave nu... Og ingen ved, hvad der sker i fremtiden. Og man ved aldrig om man KAN få flere...

Men har I andre tænkt på/snakket med jeres mand/kæreste om, om I skulle have flere børn end den i mavsen (og dem I evt. har i forvejen) eller er det her sidste graviditet for jer? :)

Herhjemme vil vi HELT sikkert gerne have flere børn. :7himmel Så sent som igår snakkede vi om "når han nu en dag skal have en lillebror". :blush Og jeg kunne godt tænke mig at få en pige (eller flere) også. :biglove

Der kan selvfølgelig ske alt muligt, men min tanke pt. er at jeg skal have et års barsel med lillemanden, så et år til at gøre min uddannelse færdig, så forhåbentlig hurtigt få job (please-please-please!), så hus og så igang med nr 2! Så der kommer nok til at være 3-4 år mellem nr. 1 og nr. 2 hvis alt går som planlagt. Og så drømmer jeg om at få nr. 3 og 4 med 2-3 års mellemrum :7himmel Ingen ved, hvad der sker i fremtiden, men det her er pt. mit "ynglingsscenarie" :7himmel

Hvad er jeres tanker? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er gravid med vores andet barn. Lige nu har jeg sagt stop til flere børn. Det er hårdt at have børn, og jeg syntes at to er rigtig passende. Men jeg vil dog heller ikke udelukke, at jeg om 5 år godt kunne tænke mig en mere.

Jeg kan faktisk godt blive lidt trist over, at det er sidste gang jeg skal være gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal "nok" have en mere :)

Jeg skal have et fast arbejde inden, og hvis jeg ikke får det inden prinsessen bliver to år, så skal vi ikke have flere tror jeg... :)

Jeg kan godt forestille mig, at vi fik en pige mere dog.. Ved ikke hvorfor, men hvis vi får en mere, er jeg ret sikker på vi får en pige (Måske fordi jeg så ville kunne forsvare at have købt så meget pigetøj? :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne have en mere. Men har sagt til min mand at det er mig der bestemmer det fuldstændigt. Det lyder måske lidt hårdt og selvisk - men det hele kommer an på, hvordan fødslen forløber. Men som udgangspunkt vil vi helst sikkert gerne have en lillefis mere :D

UPS - jeg troede bare det var en generel tråd... Havde ikke set at det var under jeres terminsgruppe :D Sorry!!!

Redigeret af Majkenhall

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner da også med mini Fihl skal være storebror på et tidspunkt. Og vi har da også købt 2 trip trap stole :D Regner kun med 1 mere. Er ikke sikker på jeg magter mere, hvis vi skal igennem behandlingsverdenen igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her efter nummer tre er født er det definitivt slut med at få flere børn.

Inden vi gik i gang med at få børn var planen to børn, men det ændrede sig med tiden til 3 :)

Vi har begge henholdsvis 2 og 3 søskende og syntes at det vi har rigtig meget glæde af hinanden i vores familier. Det er dog først som voksen at vi har fået rigtig meget glæde af hinanden, da der er en del år imellem os. Vi får 3 børn som aldersmæssigt er tætte (den ældste når lige at blive 5 år inden lillesøster kommer til verden)og vi håber at de alle tre får rigtig meget glæde af hinanden i deres opvækst samt voksenliv. De to vi har nu er meget tæt knyttet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, vores "drømmescenarie" er at vi nu får de her to drenge som er tæt aldersmæssigt.... Og når lillebror så er omkring 3 år, så laver vi samme nummer igen, med to tæt på hinanden :)

Men vi er også helt åbne for at vi måske kommer til at have nok i 2 krudtugler..... Eller bare ikke orker at skulle igennem "turen" med helt små igen..... Så det må tiden vise :)

Regner nu ikke med at jeg er gravid for sidste gang :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det trejde og sidste gang, hvilket faktisk er lidt vemodigt at tænke på. Men samtidig føler jeg mig også mega taknemmelig for at vi få tre skønne unger. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi har snakket om at vi gerne vil have 3 i alt, men det kan jo altid ændre sig.. Det har vi egentligt snakket om i flere år..

Jeg har en søster og selvom hun er den bedste søster ever, så er vi kun os 2 og det har været træls og hårdt nogle gange. S har 4 søskende og er glad for at have flere, men vi er enige om at vi ikke behøver en bus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har min tanke været: ALDRIG mere gravid.!! Har simpelthen haft det SÅ dårligt med opkast konstant osv.. Meeeen, mon ikke det ændrer sig, når den lille kommer til verden!? Dog maks. to stk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det umiddelbart den sidste! Det er lidt trist at tænke på, men med den dumme graviditet, gør det ikke noget. Det er dog ikke fødslens skyld, det gør jeg gerne mange gange.

Men hvem ved - måske kommer der en efternøler med tiden.

Her er det mere økonomien, tiden og overskuddet der gør, at vi kun vil have de 2 børn.

Men man skal aldrig sige aldrig. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har egntligt altid tænkt, at hvis jeg skulle have børn, så ville jeg have 3... Men nu, hvor jeg når at blive 37 før nr. 1 kommer til erden, er det muligvis en smule urealistisk ;)

Vil dog gerne have mere end 1, men havde ønsket større afstand mellem dem, end det ene år, der nok er muligt nu...

Men med hele det forløb, som der har været før Banditten er kommet til, er det jo slet ikke muligt, at det overhovedet kan lykkes igen. Og Banditten har jo 2 dejlige halvstoresøstre, så bliver ikke "helt alene i verden" ;)

Nu må vi se, er åben for fremtiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER