kirk85

Nu med vandrejournal

5 indlæg i dette emne

Så har været ved lægen i dag og fået lavet vandrejournal, så nu er jeg officielt gravid :gravid :yiepie

Det var bare en fantastisk følelse at være ved læge og endelig få papir på det.

Fik taget en gravidtetstest ved lægen, og jeg sad bare og gloede på testen indtil den viste positiv, fik da også lige en tanke: "hvad hvis jeg bare har bildt mig det selv ind", men omvendt lå der jo 3 test derhjemme som var positive, så indbildning var nok ikke :D

Umiddelbart skønne læge mig 7+2 og med en termin den 2 dec. Den tror jeg så ikke på selv, så jeg venter i spændning til at jeg skal scannes den 27/4 for at få den rigtige termin at vide. Jeg tror nemlig selv jeg kun er i 6+4 (det er jo heller ikke så mange dages forskel)

Så nu er det bare med at gå igang med læsematerialet som jeg fik ved lægen - sidder med et kæmp smil på læben lige nu. Ej hvor er jeg lykkelig, og hvor jeg glæder mig til at fortælle familien nyheden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din VJ, glæder mig også ufattelig meget til at få min.. :)

Bliver da spændende med scanningen den 27, så må du huske at komme med en opdatering så vi kan følge med :whistling :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med vandrejournalen.. Glæder mig SÅ meget til at få lavet den.. Men skal vente til jeg har været til scanning d. 26. Og set hjerteblink..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke.

Jeg får først lavet min vandrejournal ved lægebesøg i uge 9+. Men jeg er oprettet på sygehuset i deres system fordi jeg har været til scanning der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, kan godt forstå det er en god milepæl at nå :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER