Charlotte75

MD scanning

15 indlæg i dette emne

Vi har også været til MD scanning i dag og alt så heldigvis perfekt ud.

Lillebror er ca 20 cm lang og vejer ca 330 g :loveshower Hun kunne så ikke helt få ham til at vende sig så hun kunne se alt det hun gerne ville med hjertet og ansigtet, så på mandag skal vi der ud igen.

Desværre blev glæden overskygget af, at min mor blev ringet op samtidig med vi kørte ind på parkeringspladsen. Det var min morbror, som fortalte at min mormor var faldet om og kørt til intensiv. Min mor kom så ikke med til scanningen, da hun selvfølgelig gik op til min mormor i stedet. Min mormor var faldet om med hjertestop, men fik hurtigt førstehjælp og hun har hele tiden trukket vejret selv. Lige nu ligger hun nedkølet og i kunstigt koma i 24 timer inden de prøver at "genoplive" hende i morgen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh nej :( Det var en træls nyhed med din mormor, håber hun kommer sig.

Min md scanning idag kunne de se hjernen og hjertet, men ikke komme til at måle længden..... hun krummede sig fuldstændigt sammen da vi kom til det og ville ikke længere lege!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at din mormor klarer det i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde piger :biglove

Hende der scannede kunne se de 4 kamre i hjertet og hjerteklapperne, men det var åbenbart ikke nok. Hun målte og nærstuderede hovedet og hjernen, men der var også et eller andet hun manglede at se i ansigtet. Men så får vi jo bare lov at kigge ind en ekstra gang :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lillebror har det godt :loveshower

stort kram til dig med din mormor :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at høre hvad der er sket med din mormor! Håber dagen i dag bringer positivt nyt!

Dejligt at scanningen gik ok, ser frem til at høre hvordan det går på mandag med resten :)

:kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :biglove

Jeg er rimelig rolig onkring scanningen på mandag, for hun så både hjerte og ansigt og sagde det så fint ud, men han lå ikke optimalt, så der var nogle enkelte ting hun ikke helt kunne se osm hun gerne ville... Dejligt at få lov at kigge ind igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååååh nej dog :kram :kram :kram

Jeg håber din mormor kommer sig, så hun kan opleve sit oldebarn!!! Godt MD skanningen gik fint og fedt at I har fået en ny tid, så skal I jo se baby igen snart :loveshower (det kan man ikke komme til for mange gange!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mormor er heldigvis vågnet og kan bevæge arme og ben. Hun kan ikke tale, men det siger de på hosp sagtens kan være pga de slanger hun er tilsluttet.

Hun har ondt ryggen af at ligge så længe, så de prøver i dag at få hende op at sidde i en stol.

De regner med at flytte hende over på hjerteafdelingen i løbet af i aften eller i morgen, så det virker heldigvis meget positivt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mormor er heldigvis vågnet og kan bevæge arme og ben. Hun kan ikke tale, men det siger de på hosp sagtens kan være pga de slanger hun er tilsluttet.

Hun har ondt ryggen af at ligge så længe, så de prøver i dag at få hende op at sidde i en stol.

De regner med at flytte hende over på hjerteafdelingen i løbet af i aften eller i morgen, så det virker heldigvis meget positivt :loveshower

dejlig nyhed op til weekenden :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være så dejligt for jer!! Det glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaah! Dejligt at høre at der er fremskridt med momsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først TAK for jeres søde hilsner :kuller Det går heldigvis hurtigt fremad med min mormor og med lidt held kommer hun sig helt :loveshower

I dag har vi så fået lavet resten af MDscanningen, selv om det ikke var helt let - lillebror kan åbenbart godt lide at drille, eller har ihvertfald en mening om hvordan han ligger bedst.

Alt var heldigvis perfekt og vi fik nogle fine billeder med hjem. Moderkager ligger foran, hvilket jo nok er med til at jeg ikke mærker ham så tydeligt endnu (der er dog ingen tvivl om at han rumstere der inde)

Det er endelig ved at sive ind at jeg virkelig er gravid og at lillebror er på vej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh - skønt!!! Dejligt at alt er som det skal være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh - skønt!!! Dejligt at alt er som det skal være :)

Det er nemlig helt fantastisk. Tror også at den noget større sikkerhed for at alt går godt, er med til at jeg begynder at forstå at der er en lille babydreng på vej til os :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER