Bamse&Kylling

Er det kun mig??!!

15 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste der er tilbage til at være teenager med fedtet hår og bumser i ansigtet og på ryggen??

Bliver snart lettere sindssyg over, at mit hår er konstant fedtet, selv når jeg lige har været i bad! Og så taber jeg store totter hår flere gange dagligt! Godt jeg har meget hår at tage af, så der går lidt endnu før det er helt væk..!

Og bumser!!?? Hvorfor skal det nu ske? Har ALDRIG før døjet med det og specielt aldrig på ryggen! Går tit i kjoler, bluser osv. med bar/synlig ryg og skuldre, hvilket jeg slet ikke har lyst til nu!

Er der andre der har oplevet noget lignende og evt. har gode råd til, hvordan jeg kan forbedre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også flere bumser end jeg plejer.. Og mit hår er bare anderledes - ikke mere fedtet end det plejer, bare.. Anderledes og trælst!

Det eneste jeg gør, er at forsøge at undgå for meget fed mad..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes aldrig bumserne har været så slemme, men én ting er hårerne på maven.. ARGGG. De er grimme og klamme. Og de skal GÅ VÆK!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det præcis som dig i en laaaang periode! men bare rolig det holder op igen!

Jeg forsøgte mig med en hjemmelavet ansigtsmaske af:

en most avocado

en spsk honningen

smule citronsaft

lidt havregryn.

Det sviner meget så stå på badeværelset, især hvis det er blevet lidt vådt pga citronsaften så det har svært ved at sidde fast. Lad det sidde noget tid fx mens du skrubber (på tør hud først) med en skrub af:

sukker

olivenolie

citronsaft

en smule neutralt/parfumefri/parabenefri flydende sæbe

mens du selvfølgelig står i brusekabinen (kaffegrums kan også bruges). efter et kvarters tid kan du skrubbe ansigtet med masken og så tænde bruseren og fugte kroppen og skrubbe den lidt inden du skyller hele baduljen af. Det virkede rigtig rigtig godt på mig. MEN husk at lukke porrerne med det kolde gys til sidst og bruge skin tonic i ansigtet(Neutral har en god en, ellers kan agurkesaft med fordel bruges) inden du smører dig med en lækker creme både i ansigtet og på kroppen.

Det får dog ikke bumserne til at forsvinde men det afhjælper problemet fint.

Og så skiftede jeg hovedpude betræk MEGET ofte (ca. en gang i ugen), skiftede shampoo til matas natur (oh fryd) og droppede balsammen i en periode, købte en spray balsam også fra matas natur i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tak, det vil jeg prøve :)

Det skal bare være tilbage til normalen inden jeg skal giftes 2. juni.! Brudekjole er bar på ryggen...!!

Har ellers også hørt, at når man har født begynder man at tabe håret i op til et halvt års tid.. Håber mit er modsat, for ellers bliver jeg altså skaldet! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tak, det vil jeg prøve :)

Det skal bare være tilbage til normalen inden jeg skal giftes 2. juni.! Brudekjole er bar på ryggen...!!

Har ellers også hørt, at når man har født begynder man at tabe håret i op til et halvt års tid.. Håber mit er modsat, for ellers bliver jeg altså skaldet! :blink

Tror ikke du skal være bange for at miste håret :) Jeg har læst, at det hænger sammen med at mange gravide taber mindre hår under graviditeten end de normalt ville, og al den ekstra hår skal jo væk på et tidspunkt;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du skal være bange for at miste håret :) Jeg har læst, at det hænger sammen med at mange gravide taber mindre hår under graviditeten end de normalt ville, og al den ekstra hår skal jo væk på et tidspunkt;)

Det kan jeg sige god for :) det skete nemlig for mig alle gange jeg har været gravid.

Har normalt meget tyndt hår, men fik noget dejlig tykt hår under graviditet, hvorefter det faldt af da jeg havde født. Lidt trist når man nu havde vænnet sig til at have lækkert hår ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg sige god for :) det skete nemlig for mig alle gange jeg har været gravid.

Har normalt meget tyndt hår, men fik noget dejlig tykt hår under graviditet, hvorefter det faldt af da jeg havde født. Lidt trist når man nu havde vænnet sig til at have lækkert hår ;)

Men mit hår er/var dejlig tykt inden graviditeten og nu er det på vej til at blive noget tyndt noget..! Måske er jeg modsat, og så kommer det tilbage, når jeg har født.!? :goodluck

Hører kun om andre som netop får mere hår mens de er gravide, og taber det efterfølgende.. Jeg taber bare SINDSSYGT meget hår allerede nu! Hvis jeg har hængehår kan man næsten se, at det falder af når jeg går rundt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fældede også rigtig meget i starten, men det gør jeg ikke rigtig mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det stopper meget snart så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjede også rigtig meget med pludselig at få bumser - både i ansigtet, på brystet og på ryggen <_< Men synes det gik i sig selv igen i løbet af 2. trimester.

Døjede også rigtig meget med fedtet hår, men her i 3. semester synes jeg det er vendt, så der faktisk går meget længere tid end normalt inden mit hår bliver fedtet :rolleyes

Håber det for dig også er noget, der går i sig selv igen, og ellers at nogle af de andres gode råd hjælper dig :)

Kan godt forstå du gerne bare vil stråle på din bryllupsdag, og tillykke med det :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg her BUMSER i hovedet, på brysterne, og på ryggen, og skuldrenelol_hitting.gif det er så grimt og irriterende.

Og mit hår det er fedtet hele tiden, jeg kan mærke det er fedtet lige når det er blevet tørt, efter et bad med 2 * Shampoo i håretslag.gif

Jeg fælder dog ikke mere end før.... og hvis det skulle ske, så dør jeg ikke, jeg har sååååå meget hår på det hovede altsåsmile.gif men det er blevet gråt og trist er det... og en Kæmpe udgroning.....(Så glæder mig virkelig til om længe når jeg kan få ny farve)

Jeg ser generelt bare rigtig bøvet ud.....huh.gif lige meget hvad jeg prøver at gøre ved mig selv.... argh2.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er LORT med alle de dumme forandringer ved kroppen, så er det godt at høre, at jeg ikke er alene :)

Men hold fast, hvor er det træls! Man hører om alle dem der får en dejlig glød og bare ser ekstra dejlige ud, når de er gravide! Jeg ser evigt træt ud med bumser og fedtet hår - det ligner jo ikke engang, at jeg prøver at være pæn! Håber snart på positive ændringer!

I den sidste ende kommer der jo dejlige børn ud af det, så vi må jo nok bare tage det hele med... :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da uden tvivl det hele værd, men altså........ Jeg kan ikke lade være med at glæde mig til at få mit udseende tilbagewhistling.gif

Dejligt at man ikke er ene om det, som du også siger!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes aldrig bumserne har været så slemme, men én ting er hårerne på maven.. ARGGG. De er grimme og klamme. Og de skal GÅ VÆK!! :D

Jeg har også hår på maven og havde det også ved de to første graviditeter. Ved mig forsvandt de igen efter fødslen, så det håber jeg også at de gør ved dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER