Christina&Laura

Skanning og dato

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Jeg var på Roskilde Sygehus til scanning så de kunne tjekke om hun stadig ligger med hovedet oppe. Det gjorde hun.

Alt var ellers som det skulle være :loveshower

Jeg fik en dato til planlagt kejsersnit. Datoen blev 30. april 2012. Jeg skal så være indlagt 3-4 døgn og så hjem. Glæder mig så meget til at se lille Cecilie :loveshower :loveshower

Så det er jo dejligt, at man snart kan se en ende på det hele.

Nu vil jeg så begynde at få de sidste ting på plads, og pakke hospitalstasken.

Mange knus fra Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen, det var jo lige om lidt ;-) :-P :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det var jo lige om lidt ;-) :-P :-)

Ja det er helt vildt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det være mærkeligt at kende datoen :goodluck

Jeg er jo i samme situation, så må jeg spørge dig om du selv valgte PKS eller blev tilrådet det? Jeg vil allerhelst forsøge at føde selv, men ved endnu ikke om, jeg får lov og slet ikke når jeg er førstegangsfødende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det spændende... lidt mærkeligt må det alligevel være at kende datoen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det være mærkeligt at kende datoen :goodluck

Jeg er jo i samme situation, så må jeg spørge dig om du selv valgte PKS eller blev tilrådet det? Jeg vil allerhelst forsøge at føde selv, men ved endnu ikke om, jeg får lov og slet ikke når jeg er førstegangsfødende...

Selvfølgelig må du spørge.

Jeg har selv valgt at få planlagt kejsersnit. Jeg fik det også med Laura, men forskellen dengang var, at jeg var igennem et mislykkedes vendeforsøg. Vendeforsøget har jeg valgt fra denne gang da jeg ikke vil igennem det igen. Det var ikke rart både fysisk og psykisk.

Jeg ved ikke om det er forskelligt fra sygehus til sygehus men jeg havde ikke noget valg første gang. Eftersom hun lå forkert og vendeforsøget ikke lykkedes så måtte jeg ikke føde selv.

Jeg håber for dig, at den lille når at vende sig så du derfor ikke skal igennem et kejsersnit.

Knus fra Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at du så vælger PKS denne gang... Er ret nervøs for vendingsforsøget, at det skal gøre vildt ondt:( Aner ikke om de lader 1. gangsfødende føde i UK stilling, så det er svært at træffe en beslutning før fredag.. Men dejligt for dig at valget er taget og at du ved hvornår den lille kommer til verden :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at du så vælger PKS denne gang... Er ret nervøs for vendingsforsøget, at det skal gøre vildt ondt:( Aner ikke om de lader 1. gangsfødende føde i UK stilling, så det er svært at træffe en beslutning før fredag.. Men dejligt for dig at valget er taget og at du ved hvornår den lille kommer til verden :gravid

Tror at det er meget forskelligt hvordan folk tager vendingsforsøget. Det gjorde rigtig ondt på mig, men det behøver det ikke gøre for andre.

Jeg glæder mig til at se min lille prinsesse :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt.. tænkt du ved hvornår du får din bebs i armene.. :loveshower

Held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spændene!! Og rigtig meget held og lykke med det hele!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt at høre at jeg ikke står alene med at lillepigen ikke har vendt sig, og jeg kan godt forstå du har valgt PKS. Hvis jeg får muligheden så er det helt klart også vores valg, vi har ikke så gode erfaringer med sæde-fødsler hverken i min eller min mands familier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER