Guest Amina

Navneovervejelser?

8 indlæg i dette emne

Hej piger :loveshower

Jeg tænkte på hvor langt i er med at finde et navn til den lille baby?

Har i tænkt på nogen, eller er det allerede fastlagt hvad baby skal hedde?

Vi er færdige med overvejelser, og har både navn til en pige og en dreng :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er overhoved ikke startet endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige startet. Og som de andre gange har jeg masser af flotte, sjældne navne på en lang liste, som min mand så resolut sletter igen.

Tilbage står nogle få, meget almindelige, men ganske kønne pigenavne (Julie og Sofie).

Værre er det med drengenavne: Vi har i forvejen fire drenge, der har to navne hver, - og vi har simpelthen allerede brugt alle de navne, som vi kan lide. Så den er svær.

Heldigvis er der lang tid til endnu. Så mon ikke pludselig der dukker et eller flere pæne drengenavne op, hvis ellers det er en dreng, det ved vi nok senest midtvejs i graviditeten.

Der må også gerne dukke nogle flere brugbare pigenavne op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :loveshower

Jeg tænkte på hvor langt i er med at finde et navn til den lille baby?

Har i tænkt på nogen, eller er det allerede fastlagt hvad baby skal hedde?

Vi er færdige med overvejelser, og har både navn til en pige og en dreng :loveshower :loveshower

Må vi høre, må vi høre?? :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ovehovedet ikke nået så langt. Vi venter til vi kender kønnet tror jeg. Nu har jeg jo lige været til NF og fået bekræftet at den er der og lever. :loveshower Så nu kan vi bedre begynde at koncentrere os om navne, indkøb og alt det andet.

Drengenavne får vi svært ved. Vi vil gerne have et navn, ikke alt for mange hedder, men samtiddigt ikke er for underligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er en dreng så skal han hedde Noah :loveshower

Og hvis det er en pige skal hun hedde Ayah :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vi har ingen anelse om drenge navn, det syntes vi også var svært sidst. Vi har luret, men har ingen som favorritter.

Men vores søn mener, han skal have en lille søster og hun skal hedde Olivia, vi synes at det navn var ok, så det er for nu besluttet, at hvis det bliver en pige så Olivia.

Men nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... vi har jo lille frække Frederik i forvejen, så det skal passe med hans navn :7himmel

Dreng: Sebastian, Alexander, August eller Benjamin måske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER