Guest

Har jeres babyer vendt sig

12 indlæg i dette emne

Hej alle

Nu er jeg en af de første i juni terminsgruppen, men ville lige høre om i andre også havde observeret at baby har vendt sig?

De sidste par dage har lillemanden ligget i højre side af min mave og ikke vendt rundt! Han er aktiv, men kun ud fra samme stilling.

Jeg kan også se at min mave er "sunket" en del og kan mærke at der er bedre plads til at trække vejret og til aftensmad. :rolleyes

Jeg aner ikke om han står fast, da det er den første ved jeg ikke lige hvad jeg skal mærke efter, men skal til 3. lægebesøg på onsdag, så glæder mig til at høre hendes mening.

Forsat god dag!

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke huske hvordan det var de andre gange, men denne gnag kan jeg mærke at lillepigen ligger primært i min højre side :loveshower

men af og til kan jeg også mærke hende i den anden side.

Jeg ved at hun har hoved ned af - ikke at det sidder fast, men det er ned.... :7himmel

Det sagde jordemoder og jeg kan mærke når hun har hikke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi faar se paa fredag - en lille scanning loveshower.gif

Men han har hovedet ned, tror jeg ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min prinsesse har benene nedaf :) Men hun vender sig, engang i mellem :) Hun opholder sig også i højre side ;)

Skal til jordemoder i morgen, så er lidt spændt..

Hvornår skal de vende med hovedet nedaf, og hvornår skal de stå fast? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har den lille pige vendt hovedet ned - nu er der jo ingen garanti for at det bliver der, men der er da en vis sandsynlighed for det! :)

Min veninde der skal føde sidst i maj har fået af vide, at det først er i uge 37, de begynder på et evt. vendingsforsøg, men har da også hørt om fødsler hvor det er sket lige op til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min soesters boern har foerst sat sig fast last minute, men vendt sig i rimelig tid foer... I don't know, men de fleste stille sig vist med hovedet nedad senest uge 34....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke umiddelbart mærket, at den lille har vendt sig, så jeg tror stadig, at den ligger med hovedet ned af også tror jeg, at nu numsen ligger øverst i min mave, da maven er meget hård der! Og så ligger denmed benene ude i venstre side af min mave midt på...det er min fornemmelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke umiddelbart mærket, at den lille har vendt sig, så jeg tror stadig, at den ligger med hovedet ned af også tror jeg, at nu numsen ligger øverst i min mave, da maven er meget hård der! Og så ligger denmed benene ude i venstre side af min mave midt på...det er min fornemmelse...

Hvis den er hård øverst er det hovedet du kan mærke, ifølge min jordemoder :) Numsen er blød.

Anna vendte sig to dage efter vores sidste scanning, og jeg mærker nu tydeligt at det er blødt foroven og at der er meget mere plads.

Desuden kan jeg mærke at hun hikker nede i bunden af maven ;) Før kunne jeg også tydeligt få fat om hendes hoved oppe øverst men det kan jeg ikke længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den er hård øverst er det hovedet du kan mærke, ifølge min jordemoder :) Numsen er blød.

Anna vendte sig to dage efter vores sidste scanning, og jeg mærker nu tydeligt at det er blødt foroven og at der er meget mere plads.

Desuden kan jeg mærke at hun hikker nede i bunden af maven ;) Før kunne jeg også tydeligt få fat om hendes hoved oppe øverst men det kan jeg ikke længere.

Hvor vildt.. Jeg håber da min jordemoder kan fortælle hvad der er hvad på baby - DET har jeg ingen ide om.. Må prøve at spørge i morgen :rolleyes Jeg gætter bare lidt, i forhold til hvor og hvordan sparkene kommer 8også sagde hun ved sidste scanning hun lå nedaf med benene, så jeg ved hvordan de spark nedaf føles..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ligger babypigen også med hovedet nedad - var til uge32 scanning i dag for at tjekke, at moderkagen ikke længere lå hen over livmodermunden; det gjorde den heldigvis ikke. Og fik i samme ombæring en status på hende den lille prinsesse derinde, som har placeret sig fint med hovedet helt nedad og en vægt på lidt over 2 kg :loveshower

(Men jeg kan stadig ikke mærke, om det er hoved, ryg, bagdel eller hvad, når hun møver rundt derinde :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til jordemoder igår og trunten ligger på tværs!! Min livmoder er åbenbart dejlig rummelig:( Ville bare så gerne have at hun klar...... Nåh men jeg fik beked på ikke at fortvivle, da de først skal have vendt sig i uge 37.... Jeg skal jo sættes igang i uge 38 og havde bare håbet at hun selv var begyndt at gøre sig klar til fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Noah havde vendt sig med hovedet nedad i uge 32, ikke faststaaende, men ligger nu bare og drejer lidt rundt. Hun sagde, at han ville have svaert ved at vende sig, naar hovedet er, hvor det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER