Klitgaard1990

Jeg er så bange!

11 indlæg i dette emne

Var jo til scanning hos gynækolog igår.. Men jeg er jo kun 5 uger henne, så vi kunne ikke se hjerteblink endnu.

Har fået en ny tid til scanning d. 26. Hvor vi skal kunne se hjerteblink (eller ingenting)..

Og jeg frygter så meget at der ikke er noget hjerteblink til næste scanning.. Har ikke andre symptomer lige pt andet end at jeg føler mig oppustet, er træt og tisser mere end normalt..

Vil blive SÅ ked af det hvis der ikke er noget, og går allerede og forbereder mig på at det går galt :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt normalt at man ikke kan se hjerteblink på det tidspunkt her :) Så det tror jeg ikke du skal bekymre dig om; Men det er også lettere sagt end gjort ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke jeg har det vilde symptomer andet end jeg også er mega træt, og jeg er også i uge 5, så tror ikke du skal være bange fordi du ikke har de vilde symptomer.

Efter hvad jeg kan læse mig til er det sjælden af man kan se hjerteblink så tidligt, så jeg er helt sikkert på at hjerteblinket kan ses ved scanningen den 26/04.

Krydser hvertfald finger for at alt er ok ved dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort knus :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

bare rolig der skal nok være et fint lille hjerte der blinker lystigt ud til jer :glad

(det var da også tidligt de ville skanne dig hvis du kun er 5 uger henne. Hjertet bliver jo "lavet" i uge 6/7)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i stort set nøjagtig samme situation og skal scannes igen på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det beroliger dig, men jeg har heller ikke voldsomme symptomer.

Er træt og oppustet om aftenen, men det er også det. Nå ja og så ondt i brysterne on off.

Håber scanningen går godt

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke tydelige graviditetssymptomer, men derimod pletbloedning og var meget forskraekket, saa blev scannet - ogsaa i 5+. Det eneste, han kunne sige paa det tidspunkt var, at der var en fostersaek, at den sad fast der og der, og at min livmodermund var lukket. Saa jeg skulle ogsaa komme igen 7+ og der var der saa et fint lille hjerteblink... Det jeg i mellemtiden naaede frem til, var ro og fred og positive tanker - talte med den lille spire og takkede englene for, at den var der. Det tror jeg, vi begge havde bedst af og nu er han jo en del stoerre og der er ti uger, til han kommer ud til os :)

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

bare rolig der skal nok være et fint lille hjerte der blinker lystigt ud til jer :glad

(det var da også tidligt de ville skanne dig hvis du kun er 5 uger henne. Hjertet bliver jo "lavet" i uge 6/7)

Jeg blev scannet pga problemer i min sidste graviditet og usikker termin. Der var en lille fin fostersæk men ja, det er jo for tidligt at se hjerteblink.. Og så fik jeg taget en blodprøve for at tjekke HcG tallet som også lå fint indtil videre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak allesammen..

Er bare så bange for at der sker et eller andet i løbet af de næste 2 uger..

Når man kommer til midten af graviditeten kan man jo mærke liv og ved på den måde at han/hun er i live..

Men det er bare mig der er ret pylret og nervøs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke en sjov følelse, kender det..

Jeg mistede i jan. måned, og er nu så heldig allerede at være blevet gravid igen, mem det har os sat lidt spor i mig, og er lidt nervøs.. Selvom jeg tænker, at jeg bare er nød til at tænke posetivt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER