Christina&Laura

Jordemoderbesøg

8 indlæg i dette emne

Så har jeg været til mit - nok sidste - jordemoderbesøg.

Altid godt at høre hendes hjertelyd. Hun mærkede maven og skød den lille til at veje ca. 2900 g.

Hun kunne også mærke, at hun ligger med hovedet oppe, og det er jo også noget jeg kan mærke. Så jeg er blevet sendt til skanning på tirsdag kl. 10.30 for at de kan kontrollere om hun ligger med hovedet oppe. Gør hun det vil jeg få en tid til planlagt kejsersnit.

Glæder mig nu bare til hun kommer ud :loveshower :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor vildt.. jamen det bliver da spændende at se om bebs får vendt sig om eller om du skal have kejsersnit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt.. jamen det bliver da spændende at se om bebs får vendt sig om eller om du skal have kejsersnit

Tror nu ikke at hun vender sig. Så jeg har indstillet mig på et kejsersnit. Jeg tror ikke, at hun har plads til det. Det var også hvad min jordemoder sagde til mig, men nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh.. spændene! :goodluck med det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vildt spændende :goodluck tænk at vi allerede er så langt nu, lige om lidt har vi de små vidundere hos os :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror nu ikke at hun vender sig. Så jeg har indstillet mig på et kejsersnit. Jeg tror ikke, at hun har plads til det. Det var også hvad min jordemoder sagde til mig, men nu må vi se.

Nårh okay, her kan bebs stadig finde på at vende sig rundt, men jeg er også meget stor.

spændende på tirsdag, hvad dag de giver dig så .. det må være fedt at vide dato'en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå, da jeg står i stort samme situation, lille signe har nemlig heller ikke vendt sig endnu, der er dog lidt længere til til jeg skal føde, og derfor også scannes så jeg går og krydser fingre for at hun vender sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh okay, her kan bebs stadig finde på at vende sig rundt, men jeg er også meget stor.

spændende på tirsdag, hvad dag de giver dig så .. det må være fedt at vide dato'en :)

Jeg kan godt mærke hende tumle rundt derinde, men hendes hoved kommer aldrig ned ad. Det når ud til den ene side og så op igen. Derfor tror jeg ikke på, at hun vender sig. Men lad os nu se :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER