Fister

Vores Fister er en....

39 indlæg i dette emne

Dreng:)

superskønt at vide, og bedst af alt så så alt rigtigt fint ud på skanningen i dag. Vi havde købt en 2d scanning hos scanningsklinikken og fik en skøn service. Vi hørte hjertelyd, så alt på Fister, den vildeste tydelige rygrad og et helt ben med en lille fod. Min moderkage ligger foran, og det er egentlig meget rart at vide, at jeg skal væbne mig med tålmodighed ift. at mærke spark...så ved jeg da at der ikke noget at bekymre sig om.

Men hurra hurra hurra, vi skal have en lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er SÅ fantastisk at få kønnet at vide :loveshower

Stort tillykke med jeres dreng :biglove :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaah endnu en dreng.. Kææææææmpe tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke :balloons

Og velkommen i drenge klubben ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med tappen - eller skal jeg måske sige den lille snegl med sit sneglehus ;-)

Jeg har også foranliggende moderkage og er for ca en uge siden begyndt at mærke Spunken. Super dejligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lille manden...:-)

Behøver jo slet ikke tage til scanning 2.maj. Alle i september skal åbenbart have drenge. Så det er jo åbenlyst hvad jeg også får ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med den gode scanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den kommende dreng :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloon Tillykke med den gode scanning og at I blev en del af drengeklubben :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Fister :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lille manden...:-)

Behøver jo slet ikke tage til scanning 2.maj. Alle i september skal åbenbart have drenge. Så det er jo åbenlyst hvad jeg også får ;-)

Nåmen så behøver jeg jo ikke overveje, om jeg vil kende kønnet eller ej - det giver sig selv :lolhit

Og stort tillykke til Fister med drengen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham :balloons

Var det måske derfor du ikke var til yoga idag? (eller tager jeg fejl, syns det var hende den 'anden' lyshåret der var der fra sidste. Men er jo ikke heelt sikker på hvem af dem du er ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham :balloons

Var det måske derfor du ikke var til yoga idag? (eller tager jeg fejl, syns det var hende den 'anden' lyshåret der var der fra sidste. Men er jo ikke heelt sikker på hvem af dem du er ;) )

Tak allesammen.

Og ja, der var derfor jeg ikke var til yoga:) og næste uge skal jeg til tandlægen. Dårligt tidspunkt. Men SÅ kommer jeg tilbage. Jeg savner det faktisk efter sådan et par torsdage uden. Synes i øvrigt at jeg læste at du er på vej til at flytte på bryggen og at din mand skal have barsel næste sommer. Same here :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke, og velkommen til drenge klubben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen.

Og ja, der var derfor jeg ikke var til yoga:) og næste uge skal jeg til tandlægen. Dårligt tidspunkt. Men SÅ kommer jeg tilbage. Jeg savner det faktisk efter sådan et par torsdage uden. Synes i øvrigt at jeg læste at du er på vej til at flytte på bryggen og at din mand skal have barsel næste sommer. Same here :)

Jeg har også aftaler kl 11.00 de næste to torsdage <_< Overvejer lidt at komme alligevel og gå. Men ved ikke rigtig om jeg syns det er et hit alligevel. Det ender nok bare med jeg svømmer i stedet for..

Jaa vi flytter om 2 uger, hvis alt går som det skal :loveshower Vi glæder os bare SÅ meget. Og ja han skal have barsel til foråret. vi har ikke helt bestemt os for hvornår endnu. Jeg regner med at vende tilbage til jobbet mart/april.

Flytter i også til bryggen el bor i der allerede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor der allerede. Jeg ELSKER det!!! Har boet her i 5 år faktisk ( hvor faen blev tiden af?). Men - som I ved - kan I godt glæde jer. Rigtig god flytning:)

Min mand går formentlig på barsel i slutningen af april og holder 14 uger. Lucky bastard:) Men jeg skal jo på dagpenge derefter og til at søge jobs, så det er langt smartere for os, at han tager så meget barsel som muligt. Synes også det er så skønt at han vil gå og passe vores lille SØN i 3 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor der allerede. Jeg ELSKER det!!! Har boet her i 5 år faktisk ( hvor faen blev tiden af?). Men - som I ved - kan I godt glæde jer. Rigtig god flytning:)

Min mand går formentlig på barsel i slutningen af april og holder 14 uger. Lucky bastard:) Men jeg skal jo på dagpenge derefter og til at søge jobs, så det er langt smartere for os, at han tager så meget barsel som muligt. Synes også det er så skønt at han vil gå og passe vores lille SØN i 3 måneder.

Endnu en der bor på bryggen... Jeg holder det ikke ud ;) Jeg er SÅ misundelig på jer! Vi må mødes så jeg kan få lidt brygge støv, foruden det jeg får på mit arbejde ;)

Noget andet, kan være i skal - til den tid - have jeres barn i min vuggestue ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med den lille gut! balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille tap :) Det er da skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en der bor på bryggen... Jeg holder det ikke ud ;) Jeg er SÅ misundelig på jer! Vi må mødes så jeg kan få lidt brygge støv, foruden det jeg får på mit arbejde ;)

Noget andet, kan være i skal - til den tid - have jeres barn i min vuggestue ;)

Heeeey:) jeg har bryggestøv nok til at dele i hvert fald:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi kan vel godt dele lidt ;) og gør det med glæde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe - hvor jeg bare heldig ;)

Vi må lave vores egen mødre gruppe! Det kunne da være cool! Nu bor vi jo heller ikke så langt fra hinanden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være hygge :)

Hvor på ø'en bor i egetnlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være hygge :)

Hvor på ø'en bor i egetnlig?

Jeg bor ved sundholmen, hvis det siger dig noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER