GBP86

Ventetøj ONE SIZE!!!!

11 indlæg i dette emne

Gik på jagt efter ventetøj i dag, men vendte igen kun hjem med tøj til babyen ;-) HM's største str. i ventetøj er str. 46...trist at mine ladeport er lige nummeret større.

Men det største skuffelse var da jeg opdagede "Graviditetsbutikken" i Odense centrum. Blev helt lettet i håb om at finde noget ventetøj, men bliver da hurtigt overbevist om det ikke lige var butikken for mig alligevel. Tøjet er simpelthen ONE SIZE...( =str.38-40)

Så der findes simpelthen ONE SIZE for gravide...og i uge 18 er jeg allerede for bred hele vejen rundt. ;-)

Skøn følelse at hoppe i seng på sådan en regnfuld onsdag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gik på jagt efter ventetøj i dag, men vendte igen kun hjem med tøj til babyen ;-) HM's største str. i ventetøj er str. 46...trist at mine ladeport er lige nummeret større.

Men det største skuffelse var da jeg opdagede "Graviditetsbutikken" i Odense centrum. Blev helt lettet i håb om at finde noget ventetøj, men bliver da hurtigt overbevist om det ikke lige var butikken for mig alligevel. Tøjet er simpelthen ONE SIZE...( =str.38-40)

Så der findes simpelthen ONE SIZE for gravide...og i uge 18 er jeg allerede for bred hele vejen rundt. ;-)

Skøn følelse at hoppe i seng på sådan en regnfuld onsdag ;-)

Jeg faldt lige over denne her hjemmeside http://www.notanshop.com/catalog/index.php?cPath=332_333&sort=2a&page=2 det kan være du kan finde noget her. Jeg er selv en stor pige hvor str. 46 er lige lidt for lille over numser :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med babysam eller kære børn ??? mener nemlig de har vente tøj om så de har i de str. ved jeg ikke :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er str. m..... men kæmper også med at finde tøj. Jeg har tidligere været str. 46-48.... hvor jeg gik i løse tunikas... Det nægter jeg så simpelthen at gå i nu... Jeg vil have tætsiddende tøj, da jeg jo netop ikke ønsker at se bred ud igen... Men det er kun de almindelige universaltoppe og almindelige bluser der duer.... Sidste dilemma... skal til bryllup og ønsker stramtsiddende stilfuld kjole, det udvalg der er i dk og på asos er ikke godt synes jeg ikke..... Der er helt klart muligheder for forbedring på dette område, og gravide kvinder vil bruge mange penge på tøj hvis der var et bedre udvalg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sisseline.dk har ventetøj fra xs - 5x og ok priser :) har dog ikke set udvalget endnu, så bare siden den anden dag - jeg leder nemlig efter ventetøj i xs og hm sidder ikke godt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men siden har røverkøb fra 10kr de sælger alt til baby barnevogn og reklamere med billigste amme bh er osv den er vist et kig værd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at lave graviditetstøj i one size!?!?!?! Det er jo helt hen i vejret!!

Jeg køber generelt bare bluser, toppe osv. i strækstof, fordi jeg synes graviditetstøj er noget så kedeligt! Dog har jeg en del tøj, som jeg stadig kan gå med. Men er mest glad for at gå i kjoler og noget med leggins..

Jeg har søgt rundt omkring for at finde noget der er lidt spændende og synes egentlig at det eneste sted jeg kan finde bare lidt er mamalicious.. De har da nogen få ting, om ikke kan man bruge deres basis og så selv sætte lidt præg på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig i det bestemt godt kunne ske forbedringer på området! indtil vidrer har jeg kun købt bukser. Jeg er normalt mest til løse bluser, så kan stadig være i de fleste. Jeg har altid haft lidt ekstra på maven - of hvis mit tøj er for stramt tror folk jeg er gravid, når jeg ikke er det - ikke fedt!

Jeg synes dog der er nogen gode ting her http://www.smartkids.dk/mor

Tror bare desværre ikke de har i store str :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var igår i mamalicius. Primært for at købe basis toppe og trøjer. Men jeg synes faktisk udvalget var STORT i tætsiddende T-shirts og smarte langærmede - også i tunika-agtige udgaver. Og ydermere købte jeg den smukkeste cremefarvede kjole som jeg faktisk skal giftes i næste fredag (Dog "kun" på rådhuset, men den er så FIIIN).

Nu er alt jo relativt - men jeg synes det var helt fair priser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er for dyrt, og udvalget generelt er for småt..

Jeg har så gjort det, at jeg har købt trøjer i bilka(Tøj og sko). Der har de nogle, som er VILDT lange; Og man kan få 2 for 80 kr.. De dækker mavsen, og sidder perfekt :) De går op i xxl..

Derudover har jeg købt en nederdel, og et par bukser - brugt ;) Det kan varmt anbefales.. Så er prisen fair ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lange bluser fra bilka af har jeg også købt en del af. Både med lange og korte ærmer. De fås i friske farver ;-) Og der må jo gerne være lidt farver på her til foråret og sommeren ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER