micro

Jeg føler mig udenfor!

14 indlæg i dette emne

For jeg kan nemlig ikke se forumoversigten og kan heller ikke lave statusopdateringer, kun se dem der allerede er lavet. Når jeg trykker på "forum" eller "babyklar" kommer der kun en blank side med statusopdateringer i højre side frem. Den eneste måde jeg kan se besvarelser på, er hvis jeg trykker på se nye besvarelser.

Hvad går galt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ang statusopdateringer mener jeg det er fordi du skal have 30 besvarelser for at kunne bruge funktionen :kiss

Når du står i forum forsiden så prøv at scroll ned over siden, så tror jeg det er længere nede :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du skal have skrevet et minimums antal beskeder herinde, for at kunne benytte statusdelen.

Og hos mig er det også som du beskriver, at øverst på siden kan man kun se statusoplysningerne i højre side.

Du skal bare scorle ned, så kommer forummet... :-)

håber det hjælper dig, så du ikke sådan føler dig udenfor :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I første omgang kan du prøve at trykke på ctrl og samtidig rulle på den "rulledims" der er ovenpå din mus, hvis du har sådan en. Så bliver siden mindre eller større. Du vil gerne at den bliver mindre. Så vil du kunne se at det hele rykker op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så.... Sidder mest med min IPad og der ser det lidt anderledes ud... Prøver at scrolle... og så synes jeg at jeg ahr brugt status før, men det har måske været "et andet sted"... Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så.... Sidder mest med min IPad og der ser det lidt anderledes ud... Prøver at scrolle... og så synes jeg at jeg ahr brugt status før, men det har måske været "et andet sted"... Tak!

hjalp det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så.... Sidder mest med min IPad og der ser det lidt anderledes ud... Prøver at scrolle... og så synes jeg at jeg ahr brugt status før, men det har måske været "et andet sted"... Tak!

Nej du har kunne bruge det herinde, Martin og Ki har lige lavet det om så man skal have ( mener altså det er 30 besvarelser) for at kunne bruge det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jepper!

super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej du har kunne bruge det herinde, Martin og Ki har lige lavet det om så man skal have ( mener altså det er 30 besvarelser) for at kunne bruge det ;)

Jeg mener kun det er 10 besvarelser, synes Martin har skrevet noget om det i til/fra redaktionen

EDIT: http://www.babyklar.dk/forum/index.php?/topic/1024-nye-medlemmer/ - Her var det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener kun det er 10 besvarelser, synes Martin har skrevet noget om det i til/fra redaktionen

Åhh jah-så er det nok derfor hun begyndte at kunne skrive staturopdateringer igår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jah-så er det nok derfor hun begyndte at kunne skrive staturopdateringer igår :)

Det er jo det :) Det er pm ´er man skal have skrevet 30 beskeder for at kunne bruge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo det :) Det er pm ´er man skal have skrevet 30 beskeder for at kunne bruge :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg jo hellere skrive lidt mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER