Tante Trine

Er jeg VIRKELIG gravid...?

7 indlæg i dette emne

Kender I det med at tvivlen kommer... JEg er åbenbart en af de heldige der ikke er plaget af voldsom kvalme eller opkast... lige nu er mit vildeste symptom at jeg tisser en del mere, er træt og har ømme bryster... Men da jeg stadig er overvægtig til trods for et vægt tab på over 30 kg i det hele, ja så kommer man jo heller ikke til at kunne se det på mig før meget sent... Så nogle dage kan jeg helt komme i tvivl om jeg er gravid... er det bare noget jeg drømmer, er det noget jeg har bildt mig selv ind....? Glæder mig bare til lægebesøg den 23. så jeg igen kan få bekræftet at der er noget og så til NF så jeg kan se der er noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender I det med at tvivlen kommer... JEg er åbenbart en af de heldige der ikke er plaget af voldsom kvalme eller opkast... lige nu er mit vildeste symptom at jeg tisser en del mere, er træt og har ømme bryster... Men da jeg stadig er overvægtig til trods for et vægt tab på over 30 kg i det hele, ja så kommer man jo heller ikke til at kunne se det på mig før meget sent... Så nogle dage kan jeg helt komme i tvivl om jeg er gravid... er det bare noget jeg drømmer, er det noget jeg har bildt mig selv ind....? Glæder mig bare til lægebesøg den 23. så jeg igen kan få bekræftet at der er noget og så til NF så jeg kan se der er noget...

Nu er jeg lige på besøg fra augustgruppen: jeg tror det er SÅÅ almindeligt. Sådan havde jeg det i hvert fald selv, da jeg var nygravid. Og det kan altså blive ved længe endnu - desværre :/ Det hjælper meget at komme til scanning, synes jeg - så får man jo syn for sagen! Men ja, det hjælper også, når man er til lægen. Jeg kan huske, at jeg tænkte, at de jo i hvert fald ville sige til, hvis man testede negativt på både urin og blodprøve!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde, kan også blive helt i tvivl om det er rigtig eller det bare er indbildning!

Men er sikker på det bliver mere virkeligt når man har været hos lægen eller i hvert fald til NF :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan så udemærket godt forstå din bekymring. Går selv og har det sådan til trods for at man sagtens kan se at jeg er gravid allerede nu, og har kastet op, haft mega kvalme.. Men jeg synes så at alle mine symptomer er pist væk.. jo jeg er træt og render på wc tit (især om natten) men det er også bare det...i min forrige graviditet havde jeg ikke ét symptom de første 4 mdr på at være gravid...og det var jeg altså- så ved det kan snyde

Vi er nødt til at gå og håbe på det bedste... selvom det er svært.Håber du alligevel formår at nyde ventetiden bare lidt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor jeg kender det!! <_< Er selv så ski.. nervøs for om den er der. Skal heldigvis til NF om 5 dage. Men føj det er træls at have det sådan.

men det kan tage laaaang tid, før man rigtig fatter at man er gravid. Synes altid at efter NF, hvor man har set den, ja så tror man på det. Men for mit vedkommende hører bekymringerne aldrig op. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er jeg bare glad for at jeg ikke er den eneste der går med de tanker... At jeg bare er "normal" for kan godt nok føle mig unormal... Har jo de små symptomer, men bortset fra dem er der intet... man kan intet se på mig, mærke på mig, fornemme... Jeg er bare mig i en mere træt udgave og med ømme :hophop Håber også det bliver bedre efter lægebesøg, NF og JM, men bliver det mon helt godt før jeg :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ar næsten 20 uger henne inden jeg selv kunne se små tegn på, at jeg var gravid.... og det var kun hvis jeg sammenlignede mavebilleder, at jeg kunne se forskellen :) Ellers er det eneste tegn jeg har haft træthed og det kan jo skyldes så meget andet end lige graviditet :) så det er godt, at scanningerne giver syn for sagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER