Guest

Mit ene bryst lækker vist

10 indlæg i dette emne

Jeg har haft en dejlig laaaaaaang morgen i sengen og stod først op kl. 12. Min mand lavede morgenmad til os som vi spiste ved sofabordet. pludselig kunne jeg mærke at jeg var helt våd i en fin rund ring på natkjolen lige på det højre bryst.

Min mand og jeg undersøgte det lidt og konklusionen blev at det rent faktisk er mælk der er kommet ud. Da det tørrede var pletten nærmest fedtet/stiv og der var en lille skjold rundt om den. Det er dog ikke 100% sikkert men eftersom morgenmaden bestod af rundstykker og rødt saftevand er det ikke noget af det der er spildt. pletten var også meget rund og meget centreret over vorten.

Andre der har oplevet det? Jeg er egentlig ikke så nervøs for om det er fordi noget er galt eller jeg på nogen måde skal være urolig MEN hvor er det da irriterende at man ikke rigtig ved om/hvornår det sker igen. Skal jeg rende rundt med amme indlæg allerede nu eller????

Hvad gør andre? Og hvorfor har jeg ikke hørt nogen fortælle om det før? (har læst i en bog at det kan ske - men kun lige nævnt så det gør mig ikke meget klogere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg oplevede det i slutningen af min første graviditet, men det skete kun få gange og det var så lidt, så jeg gjorde intet ved det. Men super besynderligt var det da :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså meget normalt... Oplevede det også én gang for nogle uger siden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede det flere gange i løbet af graviditeten, tror det startede da jeg var ca halvvejs og skete ofte når jeg lå på siden om natten og klemte mit bryst... Havde dog ikke behov for at bruge ammeindlæg om dagen, men har hørt om flere der må bruge det inden fødslen.

Ja det er godt man ikke ved alt før man bliver gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt og jeg oplevede det forholdvis tidligt, i min graviditet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede det også ved de to første og måtte bruge ammeindlæg den sidste del af graviditeten. Men ja super træls er det da. At det er stivt og klistret er nok fordi at råmælken er ret klistret og kan være helt gennemsigtigt. :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækker helt vildt.. Så ved hvordan du har det.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også utæt og har været det siden ca. uge 20 og er nød til at bruge ammeindlæg nu.

Da jeg ventede den første kom det omkring uge 30 tror jeg. Men fandt ud af at det var en god ting det var kommet imens jeg var gravid, for lige efter jeg havde født kom der mælk i stride strømme og vores lille søn blev mæt ved første ammetår..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de delte erfaringer - jeg har ikke oplevet noget siden i går så håber det bare er noget der sker en gang imellem. Jeg tror det er rigtigt at det nok egentlig godt kan være ret positivt for det tyder da trods alt på at jeg HAR mælk til den lille og intentionen er da at amme mest muligt det første år!

Men lidt træls hvis det bliver generende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt normalt og efter fødslen når mælken er løbet til er det hele tiden (i hvert fald hos mig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER