GBP86

Drømme bliver til angst

8 indlæg i dette emne

Hejsa alle sammen.

Hopper lige lidt klunte ind i et emne men håber i kan forstå mig.

Har mistet vores ønskebarn 2 gange tidligere, og første gang ved en meget voldsom abort.

Den er så begyndt at spøge i mit hovede igen. Er i uge 17 nu og mistede første gang i uge10. Så er med min fornuft ikke bange for at det går galt på samme måde mere.

Men nu er jeg begyndt at opleve det hele igen, bare i mine drømme. Så vågner med et sæt og i vild panik. Og det kræver gennemtjek af kroppen før jeg falder til ro igen.

Har så kigget på nettet og der står flere steder at gravide kan få meget vilde drømme. Har i også oplevet det? :-\

Ellers skide god terminsgruppen. Bruger den meget til både hygge og støtte :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan slet ikke bidrage med noget til dette emne, jeg er nemlig stoppet fuldstændigt med at drømme... Jeg er oppe og tisse hele tiden, tror simpelthen ikke jeg når at falde i dyb nok søvn. Mange bearbejder følelser via drømme og det lyder lidt til at det er tilfældet ved dig. Håber du kan slappe af og nyde resten af din graviditet uden alle disse drømme...... Kæmpe knus til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

kender heller ikke til det, jeg sover som en sten :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bestemt ikke godt, men tror også at du bruger drømmene til at bearbejde dine følelser og tanker :kram2

Jeg har ikke selv den slags drømme, men er også oppe flere gange hver nat for at tisse, så når nok ikke til drømmesøvnen i øjeblikket.

Knus Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://altomboern.dk/nyhed/normalt-at-gravide-faar-mareridt lige et link :) der er psykologer der mener det er underbevidstheden der forbereder sig.. Personligt tror jeg det er en måde at beskytte sig selv på fordi aborter er så hårde fysisk og psykisk :( og de forfølger en for altid fordi det er det værste en gravid kan opleve :( men hvis du er førstegangsfødende så mærker du nok snart liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer også, hver nat og meget livagtige drømme! Det skal dog siges at inden graviditeten drømte jeg også ret livagtig!! Det har jeg faktisk altid gjort, har "lidt" meget af mareridt, helt siden barn.

Men nu som gravid, drømmer jeg faktisk hver nat, eller det gjorde jeg jo også før men nu kan jeg bare huske drømmene. De er heldigvis ikke uhyggelige - endnu. Men dem kommer der nok også nogle stykker af :)

Jeg har også hørt at gravide kan få meget vilde drømme! Vi er ikke helt unormale ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer også mere ;) men jeg er ikke ganske normal... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeres råd har hjulpet rigtig meget. Tror måske også det "bare" er fordi oplevelsen desværre ligger i hovedet og fylder meget, når man nu for pokker ønsker sig det barn så meget. Man bliver sku mere pylret og nervøst menneske af at være gravid ;-)

Men ja natte-tisseriet gør heldigvis drømmene meget korte ;-)

Kan heller ikke lade vær med at tænke at hvis man skal tisse så meget nu, hvordan bliver det så når baby leger klemmedyr med ens blære ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER