Søttepigen

Hjertelyd (flimmer)

8 indlæg i dette emne

Halløj girls.

Jeg har lige et spørgmål som jeg håber i flere gangs mødre kan svare på.

Jeg er i dag 6+6 henne og jeg spekulerede på hvornår farmand kan lægge sit hoved til min mave og høre det lille hjerte slå. Sidst jeg vare gravid kom vi hjem efter et sikkerheds chekt (da jeg havde blødt) da var jeg 8+4. Der mener han at han har hørt en lille banken der ikke passede med min. Han prøvede så ca en uge efter igen og kunne ikke finde den (hvilket også passer med at processen var gået i stå. Fandt først ud af det da vi var til nf scanningen :boo ) Nå men anyway. Ville have kunne høre det nu? :bunny

Er sådan lide nervøs for håber ikke det går glat denne gang men det sidder jo stadig i baghoved. Men denne gang har jeg ikke blødt og ikke haft den samme usikkerhed som sidst. Så jeg er mere rolig.. :glad

Phu ha kan godt mærke at hjertet sidder helt op i halsen af spænding på jeres svar.. :bd :wee :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der gå længe og jeg forstår ikke han kan ligge øret til og så høre fostret?

Men indtil uge 13 er der meget stor risiko for at det er dig han kan høre istedet.

Men hvis du er utryk kan du betale dig fra en skanning :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder maerkeligt at man saa skal bruge en dopler for at hoere det wink.gif

Mener jeg har laest i min graviditetsapp at far maaske(MAASKE) kan hoere hjertelyden ved at laegge oeret paa og der ellers er heeeeeelt stille i uge 25...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt at det først er muligt langt henne i graviditeten.. Men aner det ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har aldrig hørt hjertelyden ved at ligge hovedet på min mave. Viste slet ikke at man kunne det? Har kun hørt at de kunne være heldige at kunne hører det igennem røret fra en køkkenrulle...(ligesom et gammeldags træstedoskop..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm. det kan da godt være han ikke har hørt det. Men jeg kan da se på jva i skriver at der nok lige går et par dage endnu ;) hvis ham kommer til at høre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa min mand synes bestemt, han har hoert to forskellige pulsslag, en aften for nyligt, da han lagde oeret mod nedre mave til venstre(hvor vores jordemoder altid saetter dopleren paa og finder hjertelyden). Men man maa da vaere rimelig heldig med at baby ligger "lige for", for at hoere det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at man ska forbi 20. Uge for at ku høre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER