Pilaj

Symptomer

10 indlæg i dette emne

Som overskriften siger: Hvilke symptomer har I?

Jeg nævner i flæng: Kvalme, ømme bryster, træthed og metalsmag i munden :wacko

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kvalme, men ikke noget jeg kaster op af.

Rigtig ømme bryster der genere mig når jeg ammer Steven.

Træthed men ikke i udtalt grad endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste weekend havde jeg en underlig stikken i brysterne, men mandag var det væk igen.. har kun sjældent kvalme.. Men nøøøj hvor har jeg niven og stikken i underlivet og føler mig totalt oppustet allerede.. Selv de mest løse bukser strammer allerede.. Og så selvfølgelig øget tissetrang.. :)

Og så er jeg bare sååååå træt hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja havde glemt de mens lignende smerter jeg har on and off :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træthed, kvamle, smerter/hiven/niven i underlivet - føj de kan være lede nogle gange.

Jeg kan sagtens mærke at de to sidste dage med påskefrokost i familiens skød har tæret på krafterne. Så glæder mig rigtigt meget til en slappe dag i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har niven/stikken i underlivet som kommer og går. Stikken i brysterne kommer mere og mere kan jeg mærke...

Ellers har jeg det sådan at det kan føles at jeg har for meget mad i munden når jeg spiser, så jeg må have det ud promte

Direkte kvalme er det ikke, bare så`n ubehag ved følelsen af at have munden for fuld, på trods af at man ikke har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme mest om natten. Træthed. Og nu fra i går også ondt i den nederste del af ryggen. Desuden føler jeg mig trist i humøret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk ikke rigtig mærket noget til den lille spire endnu - er ca. 6+1 i dag.

Har haft lidt ømme bryster, men ellers er det kun den manglende mens, som har signaleret, at jeg altså var så heldig at være gravid med en lille decemberbaby :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

Jeg er også 5 uger henne og mine er ømme bryster, lidt kvalme men ikke så meget endnu,

Er begyndt at blive såååå træt, også mens ligende smerter.

Jo og så føler jeg mig så oppustet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt kvalme, dog ikke så jeg føler jeg skal kaste op ( endnu ) og så har jeg ømme bryster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER