LotsOfFreckles

Jeg vover mig også forsigtig ind på denne terminsgruppe ;)

8 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg fik de 2 blå streger frem i mandags igen igen...på trods af at jeg først skal have min mens imorgen :whistling Min termin lyder umiddelbart d. 12 December.

Jeg/vi har været igennem et forløb på snart halvandet år med 4 MA`er....Og er nu under kærlig pleje af Rigshospitalets abortus habitualis-enhed da det forlyder at det er mit immunforsvar som er aggressiv og derfor stopper en graviditet hos mig.

Så denne gang håber vi at det lykkedes med den hjælp vi får imod mit immunforsvar hos dem. :wub

Jeg er "under-cover" herinde til jeg er helt sikker på at det er en blivende graviditet. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke.

Håber bebs bliver derinde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke. Jeg håber baby bliver her denne gang når nu i får hjælp. Skal du tage nogle anti immun piller eller hvad gør I, og giver det dig så lettere andre sygdomme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke. Jeg håber baby bliver her denne gang når nu i får hjælp. Skal du tage nogle anti immun piller eller hvad gør I, og giver det dig så lettere andre sygdomme?

Jeg skal have noget der hedder Immunglobulin som fåes intravenøst. I starten en gang om ugen. Håber det hjælper men har stadig blandede følelser, kan ike rigtig glæde mig 100 %.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...Men tak tak

Håber jeg forbliver i terminsgruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, ja håber da vi kan følges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER