Myliona

Okay.. Må give mig i forhold til svigerfar..

28 indlæg i dette emne

Mine svigerforældre har ja.. Ikke altid været "lette at danse med" i forhold til vores prinsesse..

Da vi var i IKEA i mandags, sagde de vi bare kunne smide prinsessens tøj hjem til dem, så kunne vi jo få det ud og hænge udenfor :) DEJLIGT - Og jeg regnede med vi selv skulle gøre det, hvilket er fair - der er MEGET!

I dag fik vi så en sms.. Hvor der stod:

120 klemmer, og 60 buk.. Og jeg er kun igennem 1/3!

Også dette billede:

post-3938-020223600 1333637644_thumb.jpg

Svigermor er på arbejde, så svigerfar havde intet at lave :loveshower

Jeg er SÅ lykkelig lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint :)

Ja, synes det er et helt fantastisk billede!

Nu glæder jeg mig endnu mere til at hente puslekommode på lørdag, så jeg kan få alt det fine tøj på plads.. Havde ellers skudt en lang hvid pil efter at få det gjort før om lang tid jo :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :D :D

Hvor er det pænt af ham- for helt ærlig; det tager altså lang tid at vaske/ordne så meget tøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :D :D

Hvor er det pænt af ham- for helt ærlig; det tager altså lang tid at vaske/ordne så meget tøj :D

Ja, virkelig.. Synes det er SÅ fantastisk sødt at overraske os ved at gøre det! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, virkelig.. Synes det er SÅ fantastisk sødt at overraske os ved at gøre det! :7himmel

Det ser altså også liiiidt vildt ud, når det hænger på dén måde :D

Er lidt spændt på at se, hvordan den sæk med de 10 kg ser ud på sådan en snor :whistling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser altså også liiiidt vildt ud, når det hænger på dén måde :D

Er lidt spændt på at se, hvordan den sæk med de 10 kg ser ud på sådan en snor :whistling :D

Shh.. har ikke fortalt der er mere tøj, end det de har derhjemme :whistling Både svigerfar og min kæreste mener prinsessen har rigeligt med tøj til det første år nu :whistling Så tør ikke fortælle jeg har 10 kg mere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shh.. har ikke fortalt der er mere tøj, end det de har derhjemme :whistling Både svigerfar og min kæreste mener prinsessen har rigeligt med tøj til det første år nu :whistling Så tør ikke fortælle jeg har 10 kg mere :whistling

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

Men forsøger at overbevise mig om, at de jo INGEN ide har om hvor meget tøj min prinsesse har behov for :whistling

Altså, det tøj de har derhjemme nu, er jo kun lidt i 50, også en masse i 56 (Måske, når man kan se at det på snoren kun er 1/3, kan man forstå jeg har fået forbud mod at købe mere i den størrelse!).. Så trøster mig med, at jeg kan vente med at fortælle om de 10 kg til hun er født - det er jo lidt større.. Så kan jeg måske også bare bruge de næste måneder på sådan at "snige" det ind :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men forsøger at overbevise mig om, at de jo INGEN ide har om hvor meget tøj min prinsesse har behov for :whistling

Altså, det tøj de har derhjemme nu, er jo kun lidt i 50, også en masse i 56 (Måske, når man kan se at det på snoren kun er 1/3, kan man forstå jeg har fået forbud mod at købe mere i den størrelse!).. Så trøster mig med, at jeg kan vente med at fortælle om de 10 kg til hun er født - det er jo lidt større.. Så kan jeg måske også bare bruge de næste måneder på sådan at "snige" det ind :whistling

:haha "Snige 10 kg tøj ind"?? :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha "Snige 10 kg tøj ind"?? :haha

Jaja.. Lidt ad gangen :whistling Shh.. Nu ikke ødelægge min måske lidt optimistiske plan :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaja.. Lidt ad gangen :whistling Shh.. Nu ikke ødelægge min måske lidt optimistiske plan :P

Herhjemme er det manden der ordner vasketøj, så jeg kan ikke snige så meget :D Men ønsker sig held og lykke med projekt "snig en 10 kg sæk babytøj ind- lidt af gangen" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det manden der ordner vasketøj, så jeg kan ikke snige så meget :D Men ønsker sig held og lykke med projekt "snig en 10 kg sæk babytøj ind- lidt af gangen" :lol

Mange tak :whistling :loveshower Og herhjemme er det mig der vasker tøj.. Så måske er projektet muligt.. Især når det er så meget tøj i forvejen.. Så det nemt bare at sige "Ej, det har hun hele tiden haft...." :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrev og spurgte svigerfar om ikke han synes det var noget sødt tøj:

"Gu er det sødt.. Men der er godt nok meget! Hvad skal hun med så meget tøj"

Puha :whistling

Min prinsesse har også 4 par sko allerede.. Det er flere end hendes far ejer :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan sagtens snige 10 kg tøj ind :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt - og frygt ikke... Man kan sagtens snige tøj ind... I hvert fald hjemme hos mig haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også med held sneget tøj ind som manden ikke ved jeg har købt ekstra :whistling men det er så også mig der står for vasketøjet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kuller :kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok en der glæder sig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare sødt af ham :)

Herhjemme er det fuldstændig mig der står for tøjet. Min kæreste ville ikke ane om der var 10 kg mere eller mindre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kunne sagtens snige tøj ind og jeg gør det også min mands skab.

Jeg køber han tøj og han er ikke altid lige med på moden, så ligger jeg det bare ind på hylden og så kommer han til det på et tidspunktog tror det er noget han altid har haft :whistling

Og hey 10 kg piece og cake :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tager sq hatten af for svigerfar der! respect.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt Og fedt billede! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh det er dejligt med lidt hjælp :smilie_oster05:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER