Mette A.

Hårtørreren! - baby elsker den!

10 indlæg i dette emne

Jeg har hele tiden fået at vide at det er bedst for babys numse at lufttørre efter bleskift, så det har jeg prøvet at gøre så meget som muligt.

Men da jeg på et tidspunkt havde lidt travlt og det tager sin tid at lufttørre prøvede jeg et lille eksperiment - jeg hentede hårtørreren og blæste lidt varm luft på den lille numse. Og lur mig om hun ikke elskede det!! Den lille fis ligger bare helt stille på puslepuden og spreder benene så meget hun overhovedet kan imens hun ser dybt salig ud! :lol

Nu ligger hårtørreren fast ved siden af puslepuden og hun får lige en tur med den hver gang hun bliver skiftet. Jeg tænkte det kunne være et godt tip til nogen, der måske har babyer, der græder meget, når de skal skiftes osv.

Bare husk at holde hårtørreren LANGT væk fra babyen, når i blæser på den, så I ikke brænder den følsomme hud. Jeg holder den ca en arms længde væk. Og så lægger jeg min egen hånd imellem i ny og næ for lige at tjekke, hvor varmt det er.

Håber det kan hjælpe nogen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Theo er bange for min hårtørrer :rolleyes

Så jeg lukker altid døren når jeg skal tørre hår. Men synes ellers at det er en super idé :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt hørt om det men aldrig prøvet. Men det lyder som en god ide og god måde at aflede den lille på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også godt når den lille skal tørres under armene og hagerne (Ja det skal være flertal :whistling ) når den har været i bad... Silje bliver så hysterisk når jeg prøver at tørre hende under alle hendes hager, men med en hårtørrer går det noget lettere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, sikke en god ide :)

Mange hårtørrere har også en "kold luft" funktion - den kan man jo evt også benytte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det nyder de - bare vær OBS på at de ikke tisser i hårtørren for det går galt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det nyder de - bare vær OBS på at de ikke tisser i hårtørren for det går galt...

Hehe det lyder som noget du har oplevet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg brugt ved begge mine, men vær lige forsigtig for den kan også udtørre den sarte barnehud :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det lyder som noget du har oplevet?

Dog ikke, men var ret opmærksom på det for vand og strøm er ikke en god kombination.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger altid hårtørreren på ham efter badet og han elsker det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER